Φτιάχνουμε το δικό μας χιόνι….εξ αποστάσεως!

2 ΚΟΥΠΕΣ ΣΟΔΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΚΟΥΠΑ ΜΑΛΑΚΤΙΚΟ ΜΑΛΛΙΩΝ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ…ΧΙΟΝΙ!