12η αποστολή-Δημιουργούμε τον ταξιδιωτικό οδηγό του τόπου μας!

Ήρθε η τελευταία αποστολή του E twinning προγράμματος : “Μένουμε σπίτι…μαζί!!!”.

Σε αυτή την αποστολή θα χρειαστούμε φωτογραφίες, ζωγραφιές και πληροφορίες για τον τόπο που μένουμε, για το σχολείο μας και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε ότι μπορεί να συμπεριληφθεί που θα μας βοήθησει να συστηθούμε αλλά και να συστήσουμε την περιοχή μας και το σχολείο μας στους συνεργάτες του έργου μας  που προέρχονται από πολλές πόλεις της Ελλάδας άλλα και του εξωτερικού.
Θα διαμορφωθεί ένας παγκόσμιος χάρτης με τα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, όπου θα δίνονται πληροφορίες για το κάθε σχολείο και για την περιοχή του.
Δείτε το βιντεάκι που έχει ετοιμάσει η συντονιστική επιτροπή του e twinning έργου : “Μένουμε σπίτι…μαζί!!” , όπου δίνονται πληροφορίες για την αποστολή μας!

Το συνεργατικό μας Μουσείο στα πλαίσια του προγράμματος etwinning “Mένουμε σπίτι…μαζί”

Στα πλαίσια του e twinning προγράμματος: “Μένουμε σπίτι…μαζί!!!”, τα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα χωρίστηκαν σε ομάδες και η κάθε ομάδα δημιούργησε το δικό της μουσείο. Σε συνεργασία με το 50 Νηπιαγωγείο Θέρμης Θεσσαλονίκης, το 3ο Νηπιαγωγείο Λάρισας και το Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου Ζακύνθου  , το Νηπιαγωγείο μας συνδιαμόρφωσε το παρακάτω Μουσείο: