Το σχολικό έτος έφτασε στο τέλος του και το καλοκαίρι είναι ήδη εδώ! Μια δημιουργική χρονιά στο νηπιαγωγείο μας ολοκληρώθηκε! Για τα προνήπια, είναι η αρχή για μια ακόμα όμορφη χρονιά που έρχεται, ενώ για τα νήπια, είναι το εισιτήριο για το μεγάλο ταξίδι στο Δημοτικό σχολείο.
Το σχολείο μας μεταμορφώθηκε σε έναν φωτεινό, θαλασσινό βυθό. Ακούσαμε τον ήχο της θάλασσας, φορέσαμε την υποβρύχια στολή μας και βουτήξαμε….
Τα παιδιά επιστράτευσαν τη φαντασία τους και δημιούργησαν:
- Καλοκαιρινές χειροτεχνίες .
- Πολύχρωμα καδράκια γεμάτα θαλασσινή αύρα.
- Αναμνηστικές κάρτες με θερμές ευχές για «Καλό Καλοκαίρι».
Το Δημοτικό σχολείο Καλλιθέας και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026, διοργάνωσαν μια υπέροχη αποχαιρετιστήρια γιορτή γεμάτη χαμόγελα και παιχνίδι για όλους τους μαθητές.
Το νηπιαγωγείο μας προσκαλέστηκε από το Σύλλογο γονέων και παρουσίασε στους γονείς και στα παιδιά του Δημοτικού σχολείου, τα μουσικοκινητικά δρώμενα που είχε ήδη παρουσιάσει στην τελική εκδήλωση των Δικτύων Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Εγώ κι Εσύ…. Δυναμώνουμε Μαζί» και «Βιώσιμη Διατροφή»
Ακολούθησε παιχνίδι με δύο πολύχρωμους κλόουν
Μετά από τόσο παιχνίδι, η κούραση έδωσε τη θέση της στην απόλαυση με:
- Πλούσια κεράσματα και δροσερούς χυμούς για όλους.
- Λαχταριστό παγωτό ως το απόλυτο καλοκαιρινό επιδόρπιο.
- Γλυκά χαμόγελα που αποτύπωσαν την επιτυχία της εκδήλωσης.
Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026, τα παιδιά αποχαιρέτησαν τις τάξεις μας κρατώντας τα αναμνηστικά τους, τις χειροτεχνίες τους και τις πιο γλυκές αναμνήσεις.
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και φυσικά τους μαθητές μας για αυτή την υπέροχη χρονιά.
Ευχόμαστε στα παιδάκια μας καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση και καλή πρόοδο στα νήπια που ανοίγουν τα φτερά τους για το Δημοτικό!
Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας














