Σήμερα το Νηπιαγωγείο μας πλημμύρισε με χρώματα, δημιουργικότητα και αγάπη για τον πλανήτη μας! Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γης, συζητήσαμε με τα παιδιά για τη σημασία του περιβάλλοντος και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε κι εμείς να το προστατέψουμε.
Μέσα από το παιχνίδι και τον διάλογο, οι μικροί μαθητές έγιναν «Πρεσβευτές της Φύσης» και έμαθαν για:
- Την αξία της ανακύκλωσης στην καθημερινότητά μας.
- Τη φροντίδα των φυτών και των ζώων.
- Την οικονομία στο νερό και το ηλεκτρικό ρεύμα.
Το πιο όμορφο κομμάτι της ημέρας ήταν η ώρα της δημιουργίας. Τα παιδιά αποτύπωσαν τις δικές τους υποσχέσεις προς τη Γη με φαντασία και μεράκι.




























