ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ …

Οι προσκλήσεις για τη γιορτή μας..

1705314654674

 

Οι κατασκευές μας

1705314622981

 

1705314623029

 

1705486868498 1

 

Μύρισε Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο

Καλέσαμε μαμάδες και όλοι μαζί φτιάξαμε μελομακάρονα…

1705487141372

 

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ …

 

1705314622969

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΩΤΩΝ

Τίτλος : Ο Ρούλης, ο Τροφούλης

 

Ο Ρούλης, ο Τροφούλης

1697560875264

 

Τα παιδιά, παρέα με τον Ρούλη, φτιάχνουν τους κανόνες της τάξης

1697560875256

1697560875247

 

Ομάδες τροφών

1697560875229

 

IMG 675d5a4559b99c2c1a2dd629cde67484 V

 

Ομαδική κατασκευή : Διατροφική πυραμίδα

1698929542531

1698929582399

1698929582392

 

Παιχνίδι : Ταΐζουμε το Cocomelon

1699534330700

 

Ανάγνωση παραμυθιού : Ο Άκης γλυκάκης

1699534361066

 

Κατασκευή : Ο Άκης γλυκάκης

1699596157115

 

Ομαδική κατασκευή : Εγώ έφαγα ένα ουράνιο τόξο

1701702914872

 

1701702914837

 

1701702874128

 

1701702914830

 

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

ΘΕΜΑ : Νηπίων Παιδεία : Το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία

Ήρθε στην τάξη μας ο Αμπέρ, μια κούκλα που μόλις μετακόμισε στη χώρα μας και ήρθε να μας μιλήσει για το πως νιώθει

 

Ο ΣΑΜΠΕΡ ΜΟΛΙΣ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΝΑ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΣΕΙ

 

Ομαδική κατασκευή : Ένα μπουκέτο με λουλούδια

1685550511870

 

Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντάς” και συζητήσαμε για το τι νιώθει ο ίδιος που είναι διαφορετικός. Έπειτα τον ζωγραφίσαμε

 

 

Συζητήσαμε για τα δικαιώματα τον παιδιών και φτιάξαμε ατομικά βιβλιαράκια.

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

 

Μετά την ανάγνωση του παραμυθιού : Η Μπουμπού και η Μπαμπαλού, φτιάχνουμε μια ομαδική κατασκευή με σύνθημα “ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ”

1685550549311

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ “Από τα παραμύθια του παππού και της γιαγιάς στα παραμύθια του ΣΗΜΕΡΑ”

Το πρόγραμμα Πολιτιστικής Αγωγής που υλοποιήσαμε στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας και με θέμα «Από τα παραμύθια του παππού και της γιαγιάς στα παραμύθια του ΣΗΜΕΡΑ» είχε ως σκοπό να εξοικειώσει τα παιδιά με την ανάγνωση και τα βιβλία όλων των ειδών (παραμύθια, μυθολογία, ιστορία, γνώσεις και πληροφοριών, ηλεκτρονικό βιβλίο) εδραιώνοντας μια φιλική σχέση με το βιβλίο ως πηγή ευχαρίστησης, γνώσης και πληροφοριών.

Να ενδυναμώσει τη γλωσσική έκφραση (στα πλαίσια των στόχων του ΔΕΠΠΣ), να καλλιεργήσει την αφηγηματική ικανότητα, να ενεργοποιήσει τη φαντασία, να διευρύνει την κριτική και δημιουργική σκέψη.

Να γνωρίσουν μέσα από το πρόγραμμα λαϊκές – παραδοσιακές αφηγήσεις και να έρθουν σε επαφή με ανθρώπους της τρίτης ηλικίας και τις δικές τους εμπειρίες από τη σχέση τους με τα παραμύθια.

Τέλος να μπορέσουν να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας, φιλίας, εμπιστοσύνης.

 

Το θέμα συνδέθηκε με την έναρξη λειτουργίας της Δανειστικής Βιβλιοθήκης, που είχε προγραμματιστεί να γίνει στις αρχές Ιανουαρίου, αμέσως μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων.

Οργανώνοντας λοιπόν τη Δανειστική Βιβλιοθήκη με τις καρτέλες δανεισμού, τα ατομικά συμβόλαια, τις σακούλες μεταφοράς των βιβλίων και όλα όσα ήταν αναγκαία να γίνουν, αρχίσαμε να συζητάμε και για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του μικρού αναγνώστη και τα μέρη μιας ιστορίας (πλοκή, ήρωες, υπόθεση, κ.λ.π.). Τα τυπώσαμε όλα αυτά σε καρτέλες οι οποίες αναρτήθηκαν στη γωνιά της βιβλιοθήκης.

Θέσαμε ως στόχο μαζί με τα παιδιά να διαβάσει ο καθένας ξεχωριστά όσο περισσότερα βιβλία μπορεί αλλά και όλη η ομάδα να διαβάσει, πιο εμπεριστατωμένα, σύγχρονα και παλιά παραμύθια.

Έτσι δόθηκε το έναυσμα για το ξεκίνημα του προγράμματος το οποίο και έγινε με την ανάγνωση ενός σύγχρονου παραμυθιού : «Ο Λύκος ο Νίκος και η προβατίνα η Ματίνα»

Ενημερώθηκαν οι γονείς για την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος με ανακοίνωση που συντάχθηκε με τα παιδιά, γράφτηκε από αυτά, φωτοτυπήθηκε και μοιράστηκε σε όλους. Έτσι εξασφαλίσαμε τη συμμετοχή, τη βοήθεια και την υποστήριξη της οικογένειας.

 

Το έναυσμα δόθηκε με την ανάγνωση του παραμυθιού “Ο Νίκος ο λύκος και η Ματίνα η προβατίνα”

ο νικος ο λυκος

Τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους άρεσε από το παραμύθι

1681118684106

 

Αφού συζητήσαμε για τα στοιχεία μιας ιστορίας τα παιδιά σε χαρτί του μέτρου το κατασκεύασαν

τα στοιχεια μιας ιστοριας

 

Ατομική κατασκευή “Η Ματίνα η προβατίνα”

1681118725220

 

Φέραμε τα αγαπημένα μας παραμύθια από το σπίτι

1681118725205

 

Φτιάξαμε σελιδοδείκτες

1681118725191

 

Δημιουργήσαμε βιβλιαράκια αριθμών με τους ήρωες των παραμυθιών

1681119515454

 

Διαβάζοντας το παραμύθι “Ο Ακανθ

ούλης” δημιουργήσαμε το δικό μας βιβλίο με τον Ακανθούλη

received 952223289292495 received 1191358398189117 received 1368222663925005 received 1572364466592877 received 1905139199823239 received 2120662078130517

 

 

Παιδαγωγική Αξιοποίηση του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου

Όταν γονείς και εκπαιδευτικοί ενώνουν τις δυνάμεις τους…. το αποτέλεσμα είναι μοναδικό…

 

1681113027713

 

1681113027722

1681113063792

 

1681113090702

 

1681113090694

 

1681113090682

 

1681113063929

 

1681113090672

1681113027763

 

1681113063888

 

1681113090713

 

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους γονείς που αποδέχτηκαν την πρόσκληση μας και αφιέρωσαν ένα ολόκληρο απόγευμα στην προσπάθεια να ομορφύνουμε και να φτιάξουμε παιχνίδια για τα παιδιά του νηπιαγωγείου. Επίσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Πρόεδρο και τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Ιτέας, για την αμέριστη συμπαράσταση τους σε ότι τους ζητάμε. Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Νίκο Χατζή που μας έφερε τις ρόδες, προκειμένου να τις βάψουμε και να φτιάξουμε ένα παιχνίδι, καθώς και τον κ. Χρήστο Λύτρα, ο οποίο προσέφερε φυτόχωμα ώστε να φυτέψουμε λουλούδια για να ομορφύνουμε την αυλή μας…

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ…

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Θέμα : Υπεύθυνα παιδιά – Υπερασπιστές των ζώων

Ζωγραφίζοντας το αγαπημένο μας ζώο

1681110603202

1681110603211

1681110603194

1681110603184

‘Ήρθε στην τάξη μας η Ρούλα η αδεσποτούλα

Η ΡΟΥΛΑ Η ΑΔΕΣΠΟΤΟΥΛΑ

 

Ατομικό φύλλο εργασίας : Πως συμπεριφέρομαι σε ζώα που δεν γνωρίζω.

1681110603165 1

 

πως φερομαστε 2

 

πωσ φερομαστε

 

Ομαδική κατασκευή : Τα ζώα χρειάζονται …

 

1681111185075

 

Ατομική κατασκευή : Βιβλιαράκι με τα δικαιώματα των ζώων.

1681111185063

 

1681111185055

 

Κλείσαμε το πρόγραμμα κατασκευάζοντας ένα σπιτάκι για τα αδέσποτα…

1681112321804

 

1681112321796

 

1681112321789

 

1681112321780

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2023 – 2024

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-2024

 

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α ́ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α ́ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.

 

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να
δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

 

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet)

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 



Λήψη αρχείου

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Τίτλος : “Ο Τροφούλης, η Διατροφούλα και το Μυστήριο της Μεσογειακής Πυραμίδας”

 

Έγινε ανάγνωση του παραμυθιού “Η μικρή καμηλοπάρδαλη που δεν έτρωγε το φαγητό της”. Ακολούθησε συζήτηση του παραμυθιού και έπειτα τα παιδιά ζωγραφίσανε ότι τους άρεσε από το παραμύθι.

ΜΙΚΗ ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΗ 1

 

Παρακολούθησαν video σχετικό με τη Μεσογειακή Πυραμίδα και έφτιαξαν ομαδική κατασκευή “Η ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ”

ΠΥΡΑΜΙΔΑ 1

 

Στη συνέχεια τα παιδιά έκαναν την ατομική πυραμίδα μεσογειακής διατροφής.

μεσογειακης διατροφης

 

Έγινε ανάγνωση του παραμυθιού “Μια  κάμπια πολύ πεινασμένη  ”

καμπια πολυ πεινασμενη

 

Ζωγράφισαν ότι τους άρεσε από το παραμύθι

1

Τα παιδιά στη συνέχεια κατασκεύασαν και έπαιξαν με την κάμπια

.jpg

.jpg

1

κατασκευη

 

Ατομικό κολάζ “Το πιάτο της υγιεινής διατροφής”

πιατο της υγιεινής διατροφής

 

Το εργαστήριο έκλεισε με τους κανόνες της υγιεινής διατροφής, τους οποίους είπαν τα παιδιά