Ανάγνωση παραμυθιου “Σούλα , η μελισσούλα”
Ζωγραφίζω οτι μου άρεσε απο το παραμύθι
Η Σούλα, η μελισσούλα έρχεται στην τάξη μας και παίζει με τα παιδιά το παιχνίδι του κρυμένου θησαυρού. Τα παιδιά ψάχνουν στην τάξη να βρουν τα χαρτάκια που έχει κρύψει η Σούλα. Όταν τα βρ΄σισκουν τα βάζουν στη σειρά και σχηματίζεται η λέξη “ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ”
Τα παιδιά φέρνουν στο σχολείο λουλούδια και λένε το όνομα του κάθε λουλουδιού που φέρανε
Δημιουργούμε 3 ομάδες λουλουδιών. Τα παιδιά συνεργάζονται μεταξύ τους
Φυτεύουμε σπόρους κια κα΄νουμε πείραμα. Το ένα ποτηράκι με τους σπόρους το βάζουμε στον ήλιο κια το ποτίζουμε ενώ το άλλο το βάζουμε στο σκοτάδι χωρίς νερό, ώστε να παρατηρήσουμε τι θα γίνει.
Μετά απο μέρες παρατηρούμε
Μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής των φυτών
Συζητάμε για τα μέρη του φυτού και τι χρειάζονται για να αναπτυχθούν
Παρακολουθούμε ένα βιντεάκι για το πως φυτεούμε τα λουλούδια
Έρχεται στο σχολείο μας γεοπόνος ώστε να μας δώσει χρήσιμες πληροφορίες για τα φυτά. Μαζί του φυτεούμε σπόρους.
Ένα απόγευμα καλούμε τους γονείς στο σχολείο και όλοι μαζί – παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί – φυτεύουμε στα παρτέρια του σχολείου λουλούδια ώστε να ομορφύνουμε την αυλή μας.
Όλοι μαζί στο τέλός συμφωνήσαμε οτι απο εδώ και πέρα θα προσέχουμε τον κήπο μας ώστε να είνια όμορφή η αυλή του σχολείου μοας…