Σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό των Αγγλικών κ. Μαρία- Άννα Μπουτάση μάθαμε στα Αγγλικά ιατρικό λεξιλόγιο και συζητήσαμε για τις πρώτες βοήθειες!
Στις 19/2/2024 κάναμε άσκηση σεισμού στο σχολείο μας.
Ο σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο που εκδηλώνεται συχνά σε πολλές χώρες του κόσμου και στην χώρα μας.
Η Ελλάδα είναι η πρώτη σε σεισμικότητα χώρα στην Ευρώπη και η έκτη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (Ο.Α.Σ.Π.) ιδρύθηκε το 1983.
Η απόκτηση γνώσεων για τη σωστή αντιμετώπιση του φαινομένου του σεισμού, σε μία σεισμογενή χώρα όπως η Ελλάδα, πρέπει να ξεκινά από τα πρώτα σχολικά χρόνια.
Έτσι και εμείς στο νηπιαγωγείο μας:
΄΄Τι είναι σεισμός΄΄ και διενεργήσαμε πείραμα με τις λιθοσφαιρικές πλάκες, χρησιμοποιώντας βιβλία και τουβλάκια της τάξης μας.
Ο Ο.Α.Σ.Π. δημιουργεί εκπαιδευτικό υλικό παιδαγωγικά και διδακτικά κατάλληλο για θέματα αντισεισμικής προστασίας με στόχο την ευαισθητοποίηση, ενημέρωση και εκπαίδευσή τους σε θέματα διαχείρισης του σεισμικού κινδύνου.
Για περισσότερα ενημερωθείτε από http://www.oasp.gr
Στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Προγράμματος΄΄Νερό, πολύτιμο αγαθό στον πλανήτη που κατοικώ΄΄,στις 15/2/2024 επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας η βιολόγος Αλεξάνδρα Γλυκοφρύδη, εκπαιδευτικός ΠΕ04.
Τίτλος της επίσκεψής της:΄΄Από τον κύκλο του νερού στην κλιματική αλλαγή΄΄
Σκοπός της διδακτικής παρέμβασης ήταν να καταλάβουν οι μαθητές πόσο πολύτιμο είναι το νερό στον πλανήτη μας ,αλλά και πως αυτό καθορίζει τη ζωή μας.
Η κυρία Αλεξάνδρα αρχικά γνωρίστηκε με τα παιδιά και τα υποδέχτηκε με το τραγούδι΄΄Ο κύκλος του νερού΄΄.
Υδάτινο Αποτύπωμα-Πόσο νερό έφαγες σήμερα;
Ευχαριστούμε από καρδιάς την κυρία Αλεξάνδρα, που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας και μέσα από παιγνιώδη και βιωματική μάθηση προβλημάτισε τους μικρούς μας επιστήμονες στη σοβαρή απειλή του πλανήτη μας ΄΄την κλιματική αλλαγή΄΄.
8/2/2024
Οι λιλιπούτειοι μαθητές του νηπιαγωγείου μας με αφορμή την ηλιόλουστη μέρα και τη βοήθεια του εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού, συνέβαλαν εθελοντικά να καθαριστεί ο προαύλιος χώρος. Άλλοι μαθητές μάζεψαν κλαδιά ,άλλοι φύλλα, άλλοι με τα φτυαράκια τους τα έβαλαν σε σακούλες, και άλλοι σκούπισαν το χώρο γύρω από την τσουλήθρα, προσπαθώντας με κάθε τρόπο να καθαρίσουν τα φύλλα και τα κλαδιά που μας έφεραν οι πολλοί δυνατοί άνεμοι των τελευταίων ημερών. Συγχαρητήρια για την εθελοντική τους βοήθεια, προκειμένου να διατηρηθεί καθαρός ο προαύλιος χώρος και να συνεχίζουν να χαίρονται το δημιουργικό παιχνίδι τους!

Στις 30 Ιανουαρίου η Εκκλησία γιορτάζει τους τρεις Ιεράρχες, τους προστάτες των Γραμμάτων. Μέγας Βασίλειος, Γρηγόριος ο Θεολόγος, Ιωάννης ο Χρυσόστομος. Ίσως να είναι και οι μόνοι ιεράρχες που δεν τους ξεχνάμε από τα μαθητικά μας χρόνια. Κι αυτό γιατί κάθε χρόνο στις 30 Ιανουαρίου γινόντουσαν και γίνονται στα σχολεία εκδηλώσεις μνήμης. Είναι οι προστάτες των γραμμάτων και κατ’ επέκταση και δασκάλων και μαθητών.
Καθένας βέβαια έχει τη δική του γιορτή, αλλά και τους τρεις μαζί τους γιορτάζουμε σήμερα 30 Ιανουαρίου.
Γιατί τους γιορτάζουμε μαζί; Γιατί έχουν πολλά κοινά γνωρίσματα: Ζούσαν απλή ζωή χωρίς πολυτέλειες. Αφιέρωσαν τη ζωή τους στους φτωχούς συνανθρώπους τους και στους δυστυχισμένους. ήταν και οι τρεις σοφοί.
Αγάπησαν τα γράμματα και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων. Έγιναν μεγάλοι δάσκαλοι αλλά και σπουδαίοι ρήτορες. Για τη σοφία τους και την καλοσύνη τους, ο λαός τους εκτιμούσε και τους αγαπούσε. Πηγή:https://ekefalonia.gr
Στο νηπιαγωγείο μας τιμήσαμε τη γιορτή τους φτιάχνοντας ατομικά βιβλιαράκια origami.Ζωγραφίσαμε τους τρεις Ιεράρχες, γράψαμε τα ονόματά τους και διακοσμήσαμε το εξώφυλλό μας με χρυσόσκονη.
Ατομικά και ομαδικά δείγματα δημιουργιών μας!
Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι γιορτή των δασκάλων και των μαθητών, των σχολείων και των γραμμάτων, των βιβλίων και της μάθησης..
Χρόνια πολλά στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς!
Με την έναρξη της νέας μας χρονιάς και την επιστροφή των μαθητών στο νηπιαγωγείο μας ,το εκπαιδευτικό προσωπικό και οι μαθητές έκοψαν την καθιερωμένη βασιλόπιτα. Το φλουρί το κέρδισε η μαθήτρια Πένυ Πανουτσοπούλου ,καθώς και ένα βιβλίο δώρο από το σχολείο μας!
Στις 29/1/2024 έγινε κοπή βασιλόπιτας ,προσφορά από τον Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού σχολείου Ισθμίας και των νηπιαγωγείων Κυρά-Βρύσης και Ισθμίας .Το φλουρί το κέρδισε η μαθήτρια Κλέτα Κατερίνα και δώρο δύο δωρεάν εισόδους στον παιδότοπο Alice Place.
Ευχαριστούμε πολύ για την ευγενική προσφορά τους και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο τους!!