Μέσα στο πνεύμα των Χριστουγέννων, τα μέλη του Συλλόγου Γονέων του Δημοτικού σχολείου και Νηπιαγωγείων Ισθμίας, πήραν την πρωτοβουλία να δημιουργήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία για τους μικρούς μας φίλους. Μία Αγιοβασιλίτσα και ένα ξωτικό, επισκέφθηκαν το νηπιαγωγείο μας, για να μοιράσουν δώρα και να γεμίσουν τα παιδικά προσωπάκια με χαμόγελα και ενθουσιασμό. Αφού καλημέρισαν τα παιδιά τραγουδώντας το ΄΄καλήν ημέρα άρχοντες΄΄,κάθε παιδί παρέλαβε ένα μικρό συμβολικό δώρο και μια σφραγιδούλα με τον Άγιο Βασίλη ,που στόλισε τα μικρά χεράκια. Ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλαν σε αυτή τη ξεχωριστή εμπειρία και ανυπομονούμε να τη ζήσουμε ξανά! Σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και μια χρονιά γεμάτη χαρές!
Εκκλησιασμός στον Άγιο Νικόλαο Ισθμίας!
Σήμερα, ανήμερα της εορτής του Αγίου Νικολάου, πραγματοποιήσαμε τον εκκλησιασμό των μικρών μας φίλων στο όμορφο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου, στα Ίσθμια. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη Θεία Λειτουργία, τιμώντας τον Άγιο προστάτη των ναυτικών.
Μετά τη Λειτουργία, επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο μας και αναπαραστήσαμε στο χαρτί τις εντυπώσεις μας!
Ευχόμαστε ο Άγιος Νικόλαος να προστατεύει και να καθοδηγεί κάθε βήμα των παιδιών μας.
Χρόνια πολλά σε όλους!
3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με αναπηρία
Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1992, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δίνοντάς μας την ευκαιρία κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Είναι μια μέρα που μας υπενθυμίζει την υποχρέωση διασφάλισης της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση, βασιζόμενοι στις αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης.
Η έννοια της ενταξιακής εκπαίδευσης αναφέρεται στη φιλοσοφία της αποδοχής και στην παροχή ενός πλαισίου, μέσα στο οποίο όλα τα παιδιά χωρίς εξαιρέσεις και αστερίσκους, μπορούν να εκτιμηθούν ισότιμα και να αντιμετωπίζονται με σεβασμό.
Σε αυτό το πλαίσιο, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στο νηπιαγωγείο μας προβήκαμε στις παρακάτω δραστηριότητες στέλνοντας το μήνυμα πώς μπορούμε όλοι μαζί να δημιουργήσουμε έναν κόσμο γεμάτο αγάπη και αποδοχή :
- Διαβάσαμε, παρακολουθήσαμε σε βίντεο και αναπαραστήσαμε στο χαρτί το παραμύθι:΄΄Η Αργυρώ γελάει΄΄
- Γνωρίσαμε το αλφάβητο στη νοηματική γλώσσα-πηγή: pythagoreionipblogspot.gr
- Ακούσαμε το τραγούδι:΄΄Ένας μικρός εναλλακτικός τυμπανιστής΄΄.
- Παίξαμε τα παιχνίδια:΄΄Ο τυφλός και ο βοηθός΄΄(με δεμένα μάτια),΄΄Μάντεψε τον κόσμο γύρω σου΄΄(με δεμένα μάτια, χρησιμοποιώντας μόνο τις παλάμες), με σκοπό τα παιδιά να κατανοήσουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία.
Ας θυμόμαστε ότι η αναπηρία δεν καθορίζει τον άνθρωπο. Η αγάπη και ο σεβασμός είναι αυτά που μας κάνουν πραγματικά ξεχωριστούς.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με τίτλο΄΄Ο Ρούλης ,ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στο κόσμο της Υγιεινής Διατροφής΄΄,έφθασαν στο τέλος τους.
Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα Εργαστήρια από τον 1ο Θεματικό Κύκλο΄΄Ζω καλύτερα, Ευ Ζην΄΄.
Μια ξεχωριστή μέρα στο νηπιαγωγείο μας!
Σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τη βιολόγο κυρία Αλεξάνδρα Γλυκοφρύδη στο νηπιαγωγείο μας. Αφορμή στάθηκε το Εργαστήριο Δεξιοτήτων΄΄Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στο κόσμο της υγιεινής διατροφής΄΄! Μέσα από ενδιαφέρουσα παρουσίαση, παρακολούθηση βίντεο΄΄Το ταξίδι της μπανάνας΄΄ ,χαρούμενα παιχνίδια και τη δημιουργία ενός υπέροχου ομαδικού κολλάζ, τα παιδιά έμαθαν πώς οι επιλογές μας στο φαγητό επηρεάζουν το περιβάλλον μας. Ενθουσιάστηκαν και άρχισαν να συνειδητοποιούν πώς μπορούμε όλοι να κάνουμε τη διαφορά!
Σειραθέτηση από τα παιδιά΄΄Το ταξίδι της μπανάνας΄΄
Ομαδικό κολλάζ΄΄Το οικολογικό αποτύπωμα των τροφών΄΄
Ευχαριστούμε την κυρία Αλεξάνδρα που έκανε τη μάθηση μια αξέχαστη εμπειρία!
Ευχαριστήρια Επιστολή!
Αγαπητοί γονείς και μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού και Νηπιαγωγείων Ισθμίας και Κυρά-Βρύσης,
Με ιδιαίτερη χαρά και ευγνωμοσύνη θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας για τη γενναιόδωρη δωρεά σας, η οποία εξασφάλισε την τοποθέτηση μοκετών σε χώρο του σχολείου μας. Οι νέες μοκέτες προσφέρουν ζεστασιά, ασφάλεια και άνεση, δημιουργώντας έναν πιο ευχάριστο και λειτουργικό χώρο για τη μάθηση. Η έμπρακτη στήριξή σας είναι ακόμη ένα παράδειγμα της σημαντικής συμβολής του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στη σχολική μας κοινότητα. Εκ μέρους όλων, σας ευχαριστούμε που είστε δίπλα μας και υποστηρίζετε έμπρακτα τις προσπάθειές μας.
Με εκτίμηση
Το διδακτικό προσωπικό του Νηπιαγωγείου Ισθμίας
Αφιέρωμα στο Πολυτεχνείο!
Εισαγωγή του θεσμού της κοινωνικής λειτουργού στην σχολική κοινωνία!
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
8 Νοεμβρίου-Γιορτή Αρχαγγέλων και Πολεμικής Αεροπορίας
Στις 8 Νοεμβρίου γιορτάζουν οι Ταξιάρχες, οι Αρχάγγελοι Γαβριήλ και Μιχαήλ αλλά και η Πολεμική μας Αεροπορία.
Στο νηπιαγωγείο μας, στα πλαίσια αυτής της γιορτής:
- Παρακολουθήσαμε το μύθο΄΄Δαίδαλος και Ίκαρος΄΄
- Ζωγραφίσαμε το μύθο!
- Ζωγραφίσαμε τα μέρη ενός αεροπλάνου και τα συνθέσαμε με τη βοήθεια της κυρίας(κατασκευή αεροπλανάκια)-Ενδεικτικές δημιουργίες!
- Ακούσαμε το τραγούδι:΄΄Μικρό αεροπλάνο΄΄
- Διαβάσαμε το παραμύθι από τη δανειστική βιβλιοθήκη του νηπιαγωγείου μας ΄΄Δαίδαλος και Ίκαρος΄΄!
Χρόνια πολλά στην Αεροπορία μας!































































