5 Ιουνίου Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι παγκόσμια ημέρα η οποία εορτάζεται στις 5 Ιουνίου κάθε έτος. Είναι το κύριο όχημα των Ηνωμένων Εθνών για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και της δράσης για την προστασία του περιβάλλοντος. Η πρώτη Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος εορτάστηκε το 1974. Σήμερα είναι η εκστρατεία-ναυαρχίδα για την ευαισθητοποίηση του κόσμου για θέματα όπως είναι για παράδειγμα τα περιβαλλοντικά ζητήματα, η θαλάσσια ρύπανση, ο ανθρώπινος υπερπληθυσμός, η υπερθέρμανση του πλανήτη, η βιώσιμη κατανάλωση, τα εγκλήματα κατά της άγριας φύσης και πολλά άλλα.
Κάθε χρόνο η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος έχει διαφορετικό θέμα, το οποίο υιοθετούν μεγάλες επιχειρήσεις, μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, κοινότητες, κυβερνήσεις και γνωστά πρόσωπα για να υποστηρίξουν τον αγώνα για τη περιβαλλοντική προστασία.
Για το σχολικό έτος 2021-2022 το θέμα του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος είναι: «Φροντίζω και Αγαπώ το Περιβάλλον-Ενημερώνομαι για την Κλιματική Αλλαγή» και εστιάζει στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση της Εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αειφόρου Ανάπτυξης, με κεντρικό σημείο αναφοράς την Κλιματική Αλλαγή.
Στο πλαίσιο, λοιπόν, του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, δημιουργήσαμε μία ομαδική αφίσα στην απογευματινή μας ζώνη.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν, έβαλαν τη δική τους πινελιά, με σκοπό να περάσουν το μήνυμα στους μεγάλους και να τους ευαισθητοποιήσουν στο θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος.
- Ζωγραφίσαμε το μήνυμά μας σε χαρτί του μέτρου, χρησιμοποιώντας τέμπερες.
- Ζωγραφίσαμε, κόψαμε και κολλήσαμε στην αφίσα μας ψαράκια.
- Η αφίσα μας!
- Το μήνυμα των παιδιών!
Χρόνια πολλά στο περιβάλλον μας!
Θεματική Ενότητα:΄΄Καλοκαίρι΄΄
Καλώς όρισες Ιούνη!
Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο΄΄Road Safety”
18 Μαΐου Διεθνής Ημέρα Μουσείων
Το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM), στην προσπάθειά του να αναδείξει τον ρόλο των μουσείων στη σύγχρονη κοινωνία, καθιέρωσε από το 1977 τη 18η Μαΐου ως Διεθνή Ημέρα Μουσείων (International Museum Day). Το μήνυμα αυτής της επετείου είναι να γίνουν τα μουσεία φορείς πολιτισμικών ανταλλαγών “με σκοπό την ενίσχυση της μόρφωσης, την προώθηση της αμοιβαίας κατανόησης, την ειρήνη και τη συνεργασία μεταξύ των λαών”.
Κάθε χρόνο, παράλληλα με το γενικότερο μήνυμα του εορτασμού, διερευνάται σ’ όλες τις χώρες-μέλη του ICOM, με ομιλίες, εκθέσεις, συναντήσεις και άλλες εκδηλώσεις, ένα ειδικό θέμα που συνδέεται με τα μουσεία και το ρόλο τους στη σύγχρονη κοινωνία.
Με την ευκαιρία του εορτασμού, το Ελληνικό Τμήμα του ICOM διοργανώνει κατά τον μήνα Μάιο ποικίλες πολιτιστικές εκδηλώσεις σ’ ολόκληρη την Ελλάδα. Επίσης τιμά κάθε χρόνο ένα ή περισσότερα ελληνικά μουσεία, όπου πραγματοποιείται η κεντρική εκδήλωση του εορτασμού.
Τη 18η Μαΐου, η είσοδος σε όλα τα μουσεία είναι ελεύθερη!
Εμείς στο νηπιαγωγείο μας ,στη μεσημεριανή ζώνη τιμήσαμε αυτήν την ημέρα με ποικίλες δραστηριότητες! Πατήστε εδώ!
Αγαπημένο μας τραγούδι:
Χρόνια πολλά σε όλα τα μουσεία!
Η γιορτή της μητέρας
Η δεύτερη Κυριακή του Μαΐου, είναι αφιερωμένη στο σημαντικότερο πρόσωπο της ζωής μας, στη ΜΗΤΕΡΑ. Το πιο αγαπημένο και οικείο πρόσωπο, που μάχεται καθημερινά για τα παιδιά της. Στον άνθρωπο που δίνει τη ζωή και σκοπός της δικής της γίνεται να κάνει την ψυχούλα που έφερε στον κόσμο, να ανθίσει, να απλώσει τα φτερά της με ασφάλεια, νιώθοντας αγάπη και παίρνοντας δύναμη μέσα από τη ζεστή της αγκαλιά.
Μάνα – μητέρα – μανούλα – μαμά
Αυτές οι λέξεις κλείνουν μέσα τους ομορφιά, τρυφερότητα και αγάπη. Η μητέρα είναι η πιο σημαντική παρουσία στη ζωή του ανθρώπου. Μια ύπαρξη γλυκιά και ανιδιοτελής, είναι εκεί όταν τη χρειαζόμαστε, πρόθυμη να μας ακούσει και να μας δώσει τις συμβουλές της, τη φροντίδα της, την αγκαλιά της, να μας θρέψει και να μας ηρεμήσει. Ένας ανυπέρβλητος δεσμός που υμνήθηκε, όσο κανένας άλλος.
Με αφορμή την ιδιαίτερη αυτή μέρα, δεν θα μπορούσαμε στο νηπιαγωγείο μας να μην τιμήσουμε το πρόσωπο που μας έφερε στη ζωή. Έτσι λίγες ημέρες πριν τη γιορτή της μητέρας, μιλήσαμε για τη μαμά ,τη μητρική αγάπη και τα παιδιά προσπάθησαν να εκφράσουν τι είναι αυτό που νιώθουν για εκείνη και να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματα τους. Ζωγραφίσαμε τη μαμά μας και φτιάξαμε δωράκια για να τιμήσουμε τη γιορτή της.
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!
Μάη μου με τα λουλούδια!
Ευχές-Πάσχα 2022
΄΄Πάσχα Ελληνικό΄΄
Η Θεματική Ενότητα:΄΄Πάσχα΄΄ έφθασε στο τέλος της!
Κλείνοντας ας απολαύσουμε τα παιδιά μας σε έναν Αναστάσιμο Ύμνο!
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
Οι Εκπαιδευτικοί
Ευαγγελία Τσαγκώνα
Παναγιώτα Γεωργίου
















































