7 Απριλίου-Παγκόσμια Ημέρα Υγείας
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, μια σημαντική ημέρα που μας θυμίζει πόσο απαραίτητο είναι να φροντίζουμε το σώμα, το μυαλό και την ψυχή μας!
Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning: “Διατροφή για ένα Υγιές Αύριο”, είχαμε την ευκαιρία να πραγματοποιήσουμε μια διαδικτυακή επικοινωνία με το Λύκειο Λουτρακίου! Οι μικροί μας μαθητές χάρηκαν ιδιαίτερα που μίλησαν με μεγαλύτερα παιδιά, αντάλλαξαν ιδέες και ζωγραφιές, και άκουσαν για τη σημασία της σωστής διατροφής από εφήβους που συμμετέχουν στο ίδιο πρόγραμμα!
Συγκεκριμένα:
Μιλήσαμε για τα φρούτα και τα λαχανικά και γνωρίσαμε το ρόλο της ζάχαρης στη διατροφή μας!
Μάθαμε πόσο καλό μας κάνει το νερό!
Παρουσιάσαμε το logo μας και την ομαδική μας αφίσα κατά της παιδικής παχυσαρκίας!
Και φυσικά… συνεργαστήκαμε με τους φίλους μας από το Λύκειο!
Μέσα από τη χαρά της επικοινωνίας και της δημιουργίας, τα παιδιά μας διδάσκονται από νωρίς τις αξίες της υγιεινής ζωής, της συνεργασίας και της συνύπαρξης.
Η παρουσίαση των μαθητών/τριών του Λυκείου Λουτρακίου:
Πρόγραμμα με πλαστελίνη!
Το πρόγραμμα : Χειροτεχνίες με πλαστελίνη έφτασε στο τέλος . Οι μικροί μας γλύπτες έφτιαξαν δημιουργίες με πλαστελίνη με τη φαντασία τους από τις θεματολογίες όλης της σχολικής χρονιάς , από παραμύθια, μύθους, μνημεία, ζώα , λουλούδια . Η πλαστελίνη βοηθάει στη λεπτή κινητικότητα αναπτύσσει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία. Οι μαθητές της νηπιακής ηλικίας χρειάζονται μαρκαδόρους πλαστελίνες ψαλίδια κόλλες και παιδική χαρά! Φέτος ταξιδέψαμε στον κόσμο της πλαστελίνης με πολύ χαρά!
Επιμέλεια Παλιακάση Βασιλική
Μαθητές Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Ισθμίας
Δημήτρης Λιγοξυγκάκης
Νικήτας Λιγοξυγκάκης
Γιάννης Λιγοξυγκάκης
Ραφαέλα Κυζιώρου
Παναγιώτης Σέλι
Ελεάννα Σέλι
Αχιλλέας Μπούρας
Όλγα Σπάρου
Κωνσταντίνος Δρακωτός
Χριστίνα Γκούμα
Σταματίνα Γκούμα
Ελένη Μπάσδελη
Λεωνίδας Δούρος
Ηλίας Γκιάτα
|
2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου!
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου είναι μια εορτή που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Καθιερώθηκε από τη τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (International Board on Books for Young People-IBBY), το 1966, ημέρα των γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805) και σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή στο παιδικό βιβλίο.
Ο ετήσιος αυτός εορτασμός βοηθάει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για τα βιβλία. Κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλον τον κόσμο.
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (ICBD) του 2025, υποστηριζόμενη από το τμήμα της IBBY στην Ολλανδία εστιάζει στην ελευθερία της φαντασίας, με το μότο από το ποίημα Η γλώσσα των εικόνων της Rian Visser:
«Φτιάξε εικόνες για το ποίημά μου και νιώσε ελεύθερος: αυτά τα λόγια σου ανήκουν, παρόλο που προήλθαν από μένα».
Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά οι δραστηριότητές μας για τον εορτασμό της Παγκόσμια Ημέρας Παιδικού Βιβλίου!
Εργαστήρια Δεξιοτήτων΄΄Φροντίζω το περιβάλλον΄΄
Ο δεύτερος κύκλος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων πάνω στη Θεματική Ενότητα:΄΄Φροντίζω το περιβάλλον΄΄ με τίτλο:΄΄Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία΄΄, έφθασε στο τέλος του!
Αναλυτικά τα εργαστήριά μας!
Έκφραση Συγχαρητηρίων!
Η 25η Μαρτίου!
6 Μαρτίου-Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-2026
- Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-26, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2021).
- Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-26 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
- Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:proti-eggrafi.services.gov.gr/
- Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους .
ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ”
Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.
ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή(ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).
ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του.
ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
1.Εάν το παιδί πάσχει από χρόνια ασθένεια, φωτοτυπία σχετικής ιατρικής γνωμάτευσης.
2. Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή Ιδιωτικού Συμφωνητικού Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης).
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ/ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ
- Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
- Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλά εφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
- Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45–8:00.
- Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 (σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου). Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται.
Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δεν δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης επίσημα μεταφρασμένα .
Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 12.00- 13.00 στο 2741037494
Πληροφορίες: Παναγιώτα Γεωργίου-Βασιλική Παλιακάση
Η προσέλευση στο νηπιαγωγείο για την προσκόμιση των δικαιολογητικών ώστε να ολοκληρωθεί η αίτηση εγγραφής ή οτιδήποτε άλλο χρήζει τη φυσική παρουσία γονέων στο χώρο, θα γίνεται μετά από τηλεφωνικό ραντεβού, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.
Καλώς όρισες κυρά Σαρακοστή!
Η περίοδος της Σαρακοστής αποτελεί μια ευκαιρία για τα παιδιά να κάνουν δραστηριότητες. Στο νηπιαγωγείο μας, προσεγγίσαμε τη Σαρακοστή με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, δίνοντας στα παιδιά τη δυνατότητα να εκφραστούν και να δημιουργήσουν.
Κατασκευές και Δημιουργία
Τα παιδιά έφτιαξαν τη δική τους Κυρά-Σαρακοστή, χρησιμοποιώντας χαρτόνια, υφάσματα και άλλα υλικά. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, γνώρισε το συμβολισμό της φιγούρας με τα εφτά πόδια και τη σχέση της με τη νηστεία και την προετοιμασία για το Πάσχα.
Κατασκευή ΄΄Η κυρά Σαρακοστή΄΄
Ζωγραφική & Αναπαράσταση Έργων Τέχνης
Εμπνευστήκαμε από τον πίνακα του Βασιλείου και τα παιδιά τον αναπαρέστησαν στο χαρτί(τεχνική κολλάζ), δίνοντας τη δική τους μοναδική ερμηνεία. Με αυτόν τον τρόπο, ήρθαν σε επαφή με την τέχνη και εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους.
Πίνακας Ζωγραφικής Σπύρου Βασιλείου΄΄Το Σαρακοστιανό τραπέζι΄΄
Οι δημιουργίες μας!
Ρομποτική και Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
Χρησιμοποιώντας τη μελισσούλα Beebot, τα παιδιά έπαιξαν διασκεδαστικά παιχνίδια ρομποτικής, προγραμματίζοντας τη διαδρομή της πάνω σε ένα ταμπλό με σαρακοστιανά τρόφιμα και σύμβολα. Μέσα από το παιχνίδι, ανέπτυξαν δεξιότητες προγραμματισμού, συνεργασία και επίλυση προβλημάτων!
Ρομποτική΄΄Ανακάλυψε τα σαρακοστιανά φαγητά΄΄
Τραγούδι:΄΄Σαρακοστή΄΄