Ευ ζην 2024-2025 “Ο Πάκι πάει στο Νηπιαγωγείο” (Εργ. Δεξ. 3,4)

Τα δύο εργαστήρια ήταν γεμάτα παιχνίδια γνωριμίας, δεσίματος της ομάδας, παιχνίδια ενεργοποίησης των αισθήσεων και κινητοποίησης….

“Η θέση δεξιά μου είναι αδειανή, έλα….. (π.χ.  Χριστιίνα) και κάθισε μαζί.”…

“Άκουσε την αναπνοή μου…” (χαλάρωση)

“Μάντεψε τι νιώθω…” (παντομίμα)

“Αγάλματα γεμάτα συναισθήματα” (παγωμένες- ζωντανές εικόνες)

“Αχ, κολλήσαμε…” (κινητικό παιχνίδι)

“Μάρμαρο” και “Μάρμαρο- Ξεμάρμαρο” (κινητικό παιχνίδι)

“Φθινοπωρινό αεράκι” (τα παιδιά σε ρόλο αέρα και δέντρων)

“Ζωγραφίζω το πορτρέτο του φίλου μου και του το χαρίζω”

IMG 20241010 102034 IMG 20241015 165141 1 IMG 20241001 145603

Η ανάγκη ύπαρξης κανόνων έγινε εύκολα φανερή και τα παιδιά μέσω καταιγισμού ιδεών και συζήτησης συνδιαμόρφωσαν το συμβόλαιο της ομάδας με αποδεκτές και μη αποδεκτές συμπεριφορές.

IMG 20241114 155214

Όμως… Τί γίνεται όταν ο Πάκι, ο φίλος μας το παπάκι, έρχεται στο σχολείο με πονόκοιλο και γκρίνια;;;;;

Χμμμμ….ευκαιρία για “την καρέκλα των αποκαλύψεων” με ερωτήσεις, απαντήσεις, συζήτηση και συμβουλές από τους φίλους του τα παιδιά…

IMG 20241009 075943

Και μιας και είναι φθινόπωρο (τουλάχιστον ημερολογιακά) μιλήσαμε για τα φθινοπωρινά φρούτα, τραγουδήσαμε, χορέψαμε, χρησιμοποιήσαμε τις αισθήσεις μας και παίξαμε παιχνίδια πολλά…

IMG 20241015 085641 1

Κάναμε σφραγίδες με μήλα και αχλάδια…

IMG 20241015 112740

 

Γίναμε οπαδοί του moto “1 Μήλο την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα” και δημιουργήσαμε μήλα πολύχρωμα και διαφορετικά.

IMG 20241015 123100 IMG 20241015 123105IMG 20241015 123026

Παρατηρήσαμε τον πίνακα του Botero, συζητήσαμε, παίξαμε παγωμένες εικόνες και τις ζωντανέψαμε, γελάσαμε και τελικά επεμβήκαμε στον πίνακα με τεχνική κολάζ.

IMG 20241015 122133 IMG 20241015 122145 IMG 20241015 122353