Χρησιμοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης “Βλέπω – Σκέφτομαι – Αναρωτιέμαι” τα παιδιά εκφράστηκαν κι έκαναν δημιουργικες συγκρίσεις με αφορμή την ακόλουθη φωτογραφία…
Εργάστηκαν ομαδικά και ζωγράφισαν τις αντίθετες εικόνες μίας καθαρής και μία βρώμικης πόλης.
Γνώρισαν την Ανακύκλωση και το σύμβολό της, κάτι που η πλειοψηφία των παιδιών αγνοούσε. Όπως επίσης και τα 4 βασικά υλικά που ανακυκλώνονται. Ψάξαμε στην τάξη μας, ανακαλυψαμε και συγκεντρώσαμε αρκετά από αυτά και παίξαμε ταξινομώντας τα σε ομάδες.
Ασχοληθήκαμε με το δεκατιανό μας σνακ και τα ταπεράκια μας όπως και το σκεύος μεταφοράς του νερού μας (μπουκάλι πλαστικό ή παγουρίνο πολλαπλών χρήσεων;) συνδέοντας έτσι το συγκεκριμένο εργαστήριο με τις δραστηριότητες του Σχολικού Δικτύου “Ταπερίστας”2022-2023. Μιλήσαμε για τη μείωση των συσκευασιών και άρα τη μείωση των απορριμμάτων. Μιλήσαμε για τα φρούτα και λαχανικά που έρχονται από μακριά, όπως για το ταξίδι της μπανάνας και κατανοήσαμε τη σύνδεση των διατροφικών μας επιλογών αλλά και άλλων απλών καθημερινών συνηθειών με το δικό μας προσωπικό αποτύπωμα στο περιβάλλον και τον πλανήτη! Κατανοήσαμε ότι όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά μπορούμε να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας, το σπίτι μας!
Όλοι μπορούμε να αλλάξουμε κάτι προς το καλύτερο…Εσείς;;;;


