Ευχαριστήριο μήνυμα

    Ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές/τριες του 4/θ 1ου Νηπιαγωγείου Διαβατών εκφράζουν  δημόσια τις θερμές και ειλικρινείς ευχαριστίες τους προς τον πατέρα του μαθητή μας Θοδωρή, που επισκεύασε εθελοντικά το γραφείο του υπολογιστή της τάξης μας !Σας ευχαριστούμε πολύ !!!

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Μαζί μπορούμε!

Στόχοι: Έλεγχος της ισορροπίας. Ανάπτυξη του οπτικοκινητικού συντονισμού. Ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας. Ανάπτυξη και Διατήρηση συνεργασίας. Ανάπτυξη της δυνατότητας για παρακολούθηση. Παρακολούθηση του συμπαίκτη. Εκτέλεση: Οι μαθητές πρέπει να ισορροπήσουν μία μικρή χρωματιστή μπάλα ανάμεσα σ’ ένα ρολό από χαρτί υγείας συντονίζοντας τις κινήσεις τους για να μπορέσουν να τη μεταφέρουν από το ένα τραπέζι […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ο δίδυμος αδελφός

Στόχοι: Α) Δυνατότητα επικοινωνίας με τον άλλον μέσω του παιχνιδιού. Β) Επαφή σώματος. Γ) Ανάπτυξη της αίσθησης της αφής. Εκτέλεση: Τα παιδιά στέκονται ανά δύο στο χώρο του παιχνιδιού, το ένα δένει τα μάτια του, το άλλο μεταβάλλεται σε άγαλμα. Το παιδί με τα δεμένα μάτια πρέπει να μαντέψει τη στάση του συντρόφου του, και […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Το εκκρεμές

Στόχοι: Α)Έλεγχος της ισορροπίας. Β) Εμπιστοσύνη στον άλλον. Εκτέλεση: Τα παιδιά έχουν ξεκινήσει δύο δύο στο χώρο του παιχνιδιού, πλάτη με πλάτη, και κρατιούνται απ΄ τα χέρια. Το ένα από τα δύο γέρνει προς τα εμπρός, ενώ το άλλο, ακουμπισμένο στην πλάτη του συμπαίκτη του ανασηκώνεται στον αέρα. Όταν ξαναπατήσει στο έδαφος και γείρει προς […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Το όνομά μου

Στόχοι: Α) Ακρόαση και αναγνώριση του άλλου. Β) Αυτοσυγκέντρωση του συνόλου της ομάδας. Εκτέλεση: Τα παιδιά σχηματίζουν έναν κύκλο. Είναι σημαντικό ο ενήλικος να βρίσκεται ανάμεσά τους. Αυτός ξεκινάει το παιχνίδι: βάζει το χέρι στο στήθος, προφέρει το όνομά του και το «δίνει» τεντώνοντας το βραχίονα με μια χειρονομία προσφοράς προς την κατεύθυνση ενός παιδιού. […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Άνοιξη…στο 1ο Νηπιαγωγείο Διαβατών

Ήρθε η Άνοιξη στο Νηπιαγωγείο μας!!! Εδώ μπορείτε να δείτε τη διακόσμηση των πορτών των τάξεων του Σχολείου μας! Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε μερικά αποσπάσματα από τη διαδικασία κατά την οποία οι μαθητές/τριες συνεργάστηκαν για να φτιάξουν το δέντρο της αμυγδαλιάς βασιζόμενοι στο έργο τέχνης του Βαν Γκογκ, “Ανθισμένη Αμυγδαλιά”   Επίσης, μιλήσαμε […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ευχαριστήρια Επιστολή

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ.

Λήψη αρχείου Δημιουργήσαμε εννοιολογικό χάρτη για να καταγράψουμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών   «Αποκωδικοποιώντας τον  Κώδικα» Διαβάσαμε το παραμύθι «Καλώς τον κύριο Κ.Ο.Κ.» της κ. Πιτσιδοπούλου Ελένης. Αναγνωρίσαμε αρκετά σήματα της τροχαίας και μάθαμε καινούργια.     Βρήκαμε το άλλο μισό… Ομαδοποιήσαμε τα σήματα με βάση το σχήμα τους…     Φτιάξαμε σήματα…   […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ο τυφλός

Στόχος: Α) Ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης. Β) Επίδειξη εμπιστοσύνης στον άλλον. Γ) Εξερεύνηση ενός χώρου. Δ) Αντίληψη της λειτουργίας των αισθήσεων.

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ευχαριστήρια Επιστολή

Το 4/θέσιο 1ο Νηπιαγωγείο Διαβατών ευχαριστεί για την ευγενική προσφορά:

Συνεχίστε την ανάγνωση →