ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Όταν δεν μπορούμε εμείς να παρακολουθήσουμε από κοντά την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, τρυπώνει αυτή στο Νηπιαγωγείο μας….
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό συμμετείχαμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διοργάνωσε η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης για φέτος και παρακολουθήσαμε σε live streaming την παρουσίαση του παραμυθιού “Σεχραζάτ”!
Μαγευτήκαμε από την απόδοση του παραμυθιού από τους ηθοποιούς σε συνδυασμό με μουσική από ολόκληρη Συμφωνική Ορχήστρα!












