



Τους μύθους του Αισώπου, ”Ο τζίτζικας κι ο μέρμηγκας” και ο ”Ο λαγός και η χελώνα” παρουσίασαν οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Γριζάνου, με αφορμή την αποχαιρετιστήρια καλοκαιρινή μας γιορτή. Με μουσικές και λόγια και μέσα σε κλίμα χαράς και συγκίνησης με όλους όσοι βρέθηκαν σήμερα κοντά μας ανταλλάξαμε ευχές για Καλό Καλοκαίρι και καλή επιστροφή το Σεπτέμβρη στα ίδια μέρη….. !!!Κλείνοντας θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστούμε από όλα τα παιδιά και τις εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου μας, στις μανούλες του συλλόγου για όλα όσα πρόσφεραν και στη σημερινή μας εκδήλωση !!!
