
Φτάσαμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς και με ένα κουτί γεμάτο αναμνήσεις αποχαιρετούμε το Νηπιαγωγείο !!!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!




Τους μύθους του Αισώπου, ”Ο τζίτζικας κι ο μέρμηγκας” και ο ”Ο λαγός και η χελώνα” παρουσίασαν οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Γριζάνου, με αφορμή την αποχαιρετιστήρια καλοκαιρινή μας γιορτή. Με μουσικές και λόγια και μέσα σε κλίμα χαράς και συγκίνησης με όλους όσοι βρέθηκαν σήμερα κοντά μας ανταλλάξαμε ευχές για Καλό Καλοκαίρι και καλή επιστροφή το Σεπτέμβρη στα ίδια μέρη….. !!!Κλείνοντας θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστούμε από όλα τα παιδιά και τις εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου μας, στις μανούλες του συλλόγου για όλα όσα πρόσφεραν και στη σημερινή μας εκδήλωση !!!
Η Μεγάλη εβδομάδα πλησιάζει και στο νηπιαγωγείο μας οι ετοιμασίες έχουνε από μέρες ξεκινήσει.

Οι κατασκευές μας για το φετινό Πάσχα ,φτιαγμένες με χρώματα και φαντασία !!! 








Με τα καλαθάκια μας στο χέρι, τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου στα μαγαζιά του χωριού και ευχηθήκαμε όμορφες Πασχαλινές μέρες με υγεία και αγάπη Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους!!!
Μία πρόσκληση στολίδι για μια γιορτή διαδραστική ή αλλιώς μοναδική!!!

Το χριστουγεννιάτικο ταχυδρομείο μας έτοιμο να δεχτεί τα γράμματά μας και οι επιθυμίες όλων ας γίνουν πραγματικότητα!!!
Ώρα να φτιάξουμε χριστουγεννιάτικα στολίδια με φυσικά υλικά …. έτσι για να μοσχοβολάει ο τόπος.
και φυσικά δεν παραλείπουμε να κάνουμε μια στάση στο εργαστήρι του Άη Βασίλη όπου μια δοκιμασία μας περιμένει ακόμα… Πολλά μπράβο σε όλους!!! 

Ώρα παιχνιδιού για μικρά και μεγάλα παιδιά…….
Τα δώρα του Άη Βασίλη …..


Τα φετινά ημερολόγια για το νέο έτος ….. δημιουργίες από μικρούς μαθητές με μεγάλη φαντασία !!!
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου Γριζάνου ευχαριστούμε τους γονείς και το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για την παρουσία , τη συμμετοχή τους, και τον υπέροχο μπουφέ για τη σημερινή μας γιορτή και σας ευχόμαστε χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το 2026!!!