Όρια Παπαδάκειου Νηπιαγωγείου Γλυφάδας
Προκειμένου να προχωρήσετε με την εγγραφή στο Παπαδάκειο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας πληροφορηθείτε για τα γεωγραφικά όρια του σχολείου μας εδώ.
Προκειμένου να προχωρήσετε με την εγγραφή στο Παπαδάκειο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας πληροφορηθείτε για τα γεωγραφικά όρια του σχολείου μας εδώ.
Οργανώνουμε με τους μαθητές μας όμορφες γιορτινές εκδηλώσεις και με ιδιαίτερη χαρά και καλοκαιρινή διάθεση τις παρουσιάζουμε στους γονείς για να ολοκληρωθεί έτσι η σχολική χρονιά μέσα σε ένα εορταστικό κλίμα γεμάτο μουσικές, χορούς και θέατρο. Η μία από τις γιορτές μας είναι εμπνευσμένη από το ελληνικό Καλοκαίρι και τις Διακοπές στα Ελληνικά νησιά. Οι μαθητές με τη βοήθεια των δασκάλων τους δημιουργούν το σκηνικό και προετοιμάζουν τους χορούς και τα τραγούδια τους.
Την ημέρα της γιορτής τα παιδιά με τους χορούς τους τα ποιήματα και τα τραγούδια τους μας ταξιδεύουν σε όμορφους καλοκαιρινούς προορισμούς και τραγουδούν επίσης κι ένα όμορφο αγγλικό τραγούδι μαζί με τη δασκάλα μας των Αγγλικών.
Η δεύτερη γιορτή μας είναι εμπνευσμένη από την ιστορία του Μικρού Πρίγκιπα που άρεσε πολύ στα παιδιά και έτσι αποφασίσαμε να τη ζωντανέψουμε. Οι μαθητές βοήθησαν στη δημιουργία των σκηνικών και συμμετείχαν με προθυμία και ενθουσιασμό στην προετοιμασία της θεατρικής τους παράστασης.
Την ημέρα της παράστασης οι μικροί ηθοποιοί δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό και καταφέρνουν να συγκινήσουν τους θεατές που τους δίνουν το πιο θερμό τους χειροκρότημα.
Ευχαριστούμε τους αγαπητούς γονείς για τη συνεργασία και τη βοήθειά τους κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και ευχόμαστε ολόψυχα σε όλους και ιδιαίτερα στα αγαπημένα μας παιδιά να περάσουν ένα όμορφο και ξέγνοιαστο Καλοκαίρι γεμάτο χαρά ανεμελιά και παιχνίδια στην ακρογιαλιά!
Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης των παιδιών από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο επισκεφθήκαμε με τους μαθητές μας το 3ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας που είναι και το σχολείο υποδοχής των μαθητών μας. Ξεκινήσαμε με μεγάλο ενθουσιασμό, χαρά και περιέργεια για το “Μεγάλο Σχολείο”.
Μας υποδέχτηκε η υπεύθυνη δασκάλα του Τμήματος Ένταξης με ένα ζεστό και φωτεινό χαμόγελο και μας ξενάγησε στον αύλειο χώρο και στη συνέχεια στους εσωτερικούς χώρους του σχολείου κάνοντας μικρές στάσεις για τις απαραίτητες διευκρινίσεις και για να δώσει χρήσιμες οδηγίες στους μελλοντικούς μαθητές.
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και επισκέφθηκαν τα τμήματα της Πρώτης τάξης. Μέσα στην τάξη συνομίλησαν με τη δασκάλα που βρισκόταν στην αίθουσα τη συγκεκριμένη στιγμή, παρουσίασαν τις ζωγραφιές που έφεραν για τους φίλους τους και στη συνέχεια κάθισαν στα θρανία και συνεργάστηκαν σε μικρές ομάδες με τα παιδιά της Πρώτης για να δημιουργήσουν ζωγραφιές με θέμα “Πράγματα που κάνουμε μαζί”.
Όταν χτύπησε το κουδούνι βγήκαμε όλοι μαζί στην αυλή στο χώρο που προαυλίζονται τα παιδιά της Πρώτης. Εκεί τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παίξουν ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού. Ακολουθώντας τις οδηγίες της κυρίας Δήμητρας έψαξαν και βρήκαν γράμματα που βρίσκονταν κρεμασμένα στους θάμνους της αυλής, τα έδωσαν στα παιδιά της Πρώτης κι εκείνα με τη βοήθεια των δασκάλων τους σχημάτισαν πάνω σε μια μεγάλη χάρτινη καρδιά ένα μήνυμα καλωσορίσματος.
Επιστρέψαμε στις τάξεις όπου τα παιδιά ολοκλήρωσαν τις ζωγραφιές τους και τις κρέμασαν στον μεγάλο τοίχο έξω από τις αίθουσες μαζί με τις ζωγραφιές που είχαν φέρει μαζί τους από το νηπιαγωγείο για να τους υποδεχτούν με το καλό το Σεπτέμβρη.
Αποχαιρετήσαμε προσωρινά το “Μεγάλο Σχολείο” αφού πρώτα ευχηθήκαμε σε όλους Καλό Καλοκαίρι και Καλή Αντάμωση ! Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία για όλους μας.
Υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την κυρία Ειρήνη Νικάκη και παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα “Η Νεράιδα των πρώτων βοηθειών” που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για παιδιά ηλικίας 4 έως 9 ετών.
Μέσα από κινούμενα σχέδια, θεατρικά και μουσικά δρώμενα, η υπεύθυνη του προγράμματος κινητοποίησε τους μελλοντικούς μικρούς διασώστες και τους βοήθησε να αφομοιώσουν τη γνώση με βιωματικό και διασκεδαστικό τρόπο. Τα παιδιά ενημερώθηκαν σχετικά με τον αριθμό έκτακτης ανάγκης 112 και τον τρόπο που χρησιμοποιείται, παρατήρησαν ένα ασθενοφόρο και άκουσαν απλές και κατανοητές οδηγίες για την παροχή πρώτων βοηθειών.
Στα αυτιά ενός παιδιού η λέξη “μητέρα” είναι μαγική σε όλες τις γλώσσες. ( Arlene Benedict).
Η αγάπη για τη Μαμά είναι κινητήριος δύναμη και έμπνευση για καλλιτεχνικές δημιουργίες που τα παιδιά ετοιμάζουν για να προσφέρουν στις μαμάδες τους, μαζί με τις ευχές τους και λόγια τρυφερά που δείχνουν τα συναισθήματά τους. Ζωγραφίζουν τη μαμά τους.
Φτιάχνουν χειροποίητα κοσμήματα και κάρτες με λόγια αγάπης.
Δημιουργούν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι τρίλιζας να το παίζουν με τη μαμά και να απολαμβάνουν παρέα στιγμές διασκεδαστικού παιχνιδιού.
Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!
Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε στο νηπιαγωγείο μας τη συγγραφέα κυρία Φυλλιώ Νικολούδη και την απολαμβάνουμε στην ανάγνωση του βιβλίου της “Το χαρούμενο λιβάδι”.
Στο παραμύθι ένα κόκκινο λουλούδι φυτρώνει ξαφνικά σε ένα λιβάδι γεμάτο από κάτασπρες μαργαρίτες και προκαλεί μεγάλη αναστάτωση. Άραγε έχει δικαίωμα να βρίσκεται εκεί και να τρώει από το ίδιο χώμα; Μια υπέροχη διαχρονική ιστορία που μιλάει για το σεβασμό στη διαφορετικότητα και την αρμονική συνύπαρξη όλων στη Γη. Κατά τη διάρκεια της αφήγησης πραγματοποιούνται μικροί “Σταθμοί Ανάγνωσης” και τα παιδιά σε ομάδες, ζωντανεύουν σκηνές από το παραμύθι με τη ενθάρρυνση και τις οδηγίες της συγγραφέως.
Υποδύονται τις μαργαρίτες και παρουσιάζουν τα συναισθήματά τους με την έκφραση του προσώπου τους και τη στάση του σώματος.
Μαργαρίτες και παπαρούνες σε ζευγάρια προσπαθούν να επικοινωνήσουν σε μια καινούργια γλώσσα.
Κι όταν τελικά καταφέρνουν να συνυπάρχουν αρμονικά τα παιδιά φτιάχνουν το δικό τους λιβάδι με τα λουλούδια που έχουν δημιουργήσει με κέφι και φαντασία.
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Φυλλιώ Νικολούδη που μοιράστηκε μαζί μας την καταπληκτική ιστορία της, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε όλους μας να εκτιμήσουμε τη σημασία της αποδοχής και της συμπερίληψης και να δούμε τον κόσμο με άλλα μάτια.
Επισκεπτόμαστε με τους μαθητές μας το Πλανητάριο για να παρακολουθήσουμε την ταινία “Ο Κρούμκα στους Πλανήτες”.
Περιμένοντας να μπούμε στην αίθουσα με τον υπέροχο Θόλο, φωτογραφιζόμαστε με φόντο το Ευγενίδειο Ίδρυμα
και την αφίσα της ταινίας.
Στο χώρο υποδοχής θαυμάζουμε ένα τεράστιο τηλεσκόπιο και παρατηρούμε τη στολή του αστροναύτη.
Λίγο πριν ξεκινήσει η προβολή μπαίνουμε στην αίθουσα του Θόλου και καθόμαστε στις θέσεις μας.
Μαζί με τον Κρούμκα και την παρέα του ανακαλύψαμε τους πλανήτες και απολαύσαμε το διαστημικό μας ταξίδι.
Το Πάσχα πλησιάζει και στο νηπιαγωγείο μας οι προετοιμασίες έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό. Τα παιδιά με δημιουργική διάθεση, κέφι και φαντασία φτιάχνουν πασχαλινές κατασκευές. Τα καλαθάκια οι κότες και τα λαγουδάκια έχουν την τιμητική τους!
Με πήλινες δημιουργίες στολίζουμε πασχαλινές λαμπάδες προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας.
Βάφουμε αβγουλάκια και φτιάχνουμε Λαζαράκια αναβιώνοντας έτσι αγαπημένα Πασχαλινά έθιμα.
Την τελευταία μέρα μας επισκέπτεται “Ο Λαγός του Πάσχα”…
… και μας κάνει την πιο γλυκιά έκπληξη αφήνοντας στην αυλή μας αμέτρητα σοκολατένια αβγουλάκια!!! Και το κυνήγι των αβγών ξεκινά με μεγάλο ενθουσιασμό και τη χαρά μας απερίγραπτη.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους γονείς για τη συνεργασία τους και την προσφορά τους και ευχόμαστε ολόψυχα Καλό Πάσχα με Υγεία Αγάπη και Ειρήνη σε όλο τον κόσμο !!!
Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχτήκαμε στο νηπιαγωγείο μας τη συγγραφέα κυρία Ειρήνη Γεωργία Γαλάνη και την απολαύσαμε στην ανάγνωση του βιβλίου της “Μια Χρωματιστή Συγγνώμη”.
Ήρωας του παραμυθιού είναι ένα αγόρι ο Νίκος που όταν χρειάζεται να φορέσει γυαλιά αντιμετωπίζει τα πειράγματα των υπόλοιπων παιδιών και σιγά σιγά κλείνεται στον εαυτό του. Μια απρόσμενη εξέλιξη όμως τους βοηθά όλους να δουν τα πράγματα με άλλα μάτια και να εκτιμήσουν το ιδιαίτερο ταλέντο του Νίκου στη ζωγραφική. Παρακολουθώντας το παραμύθι με μεγάλο ενδιαφέρον τα παιδιά ταυτίζονται με τον ήρωα και νιώθουν ικανοποίηση όταν οι συμμαθητές του αντιλαμβάνονται το λάθος τους και του ζητούν συγγνώμη. Μετά την αφήγηση της ιστορίας ακολουθεί συζήτηση και δίνεται στα παιδιά η ευκαιρία να μιλήσουν για τα ταλέντα τους αλλά και για για τα ταλέντα των φίλων τους. Αποχαιρετούν τη συγγραφέα με ένα θερμό χειροκρότημα και της χαρίζουν μια κάρτα για να την ευχαριστήσουν για την όμορφη εμπειρία.
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως η Πανελλήνια Ημέρα ενάντια στη Σχολική Βία και στο Σχολικό Εκφοβισμό και μας δίνεται η ευκαιρία να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές μας μέσα από συζητήσεις , παρατήρηση εικόνων και ανάγνωση παραμυθιού, σχετικά με τις αξίες του σεβασμού, της συνεργασίας και της δύναμης των λόγων.

Παρακολουθούμε με τους μαθητές μας το μουσικό παραμύθι “Μήλα γύρω γύρω στη μέση πορτοκάλι” και ενθαρρύνουμε τα παιδιά να εκφράσουν τα συναισθήματα, τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους. Τα παιδιά με τη σειρά τους ταυτίζονται με τους ήρωες και ζωντανεύουν την όμορφη ιστορία.
Αναλαμβάνουν δράση ,δημιουργούν μικρά πλακάτ με το σύνθημα ” Όχι βία” και διαδηλώνουν στην αυλή του σχολείου.
Δημιουργούν μια αφίσα και εκφράζονται δημιουργικά για να επικοινωνήσουν τις σκέψεις τους και τα συναισθήματά τους.
Συγχαρητήρια παιδιά για τις όμορφες δράσεις!