Αγιασμός και έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2024-25, παρουσία φορέων της τοπικής κοινότητας, γονέων και κηδεμόνων.
Ευχές από όλους για μια χαρούμενη και δημιουργική σχολική χρονιά!!!!
Ενημερωθείτε σχετικά ανοίγοντας το αρχείο που ακολουθεί.
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ -ΚΗΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ 2024 -2025 ΔΗΜ. ΣΧ. – ΝΗΠ. ΓΕΡΓΕΡΗΣ
Σύμφωνα με το με αρ. πρωτ. Φ.6/21380/Δ1/28-02-24 έγγραφο το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν
από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής από τους γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.
Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).
Αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο γονέας/κηδεμόνας για την εγγραφή του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο είναι τα εξής:
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του προνηπίου/νηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα παρέχει στο γονέα/κηδεμόνα κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου/νηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα κατόπιν επικοινωνίας με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται:
α) η αίτηση εγγραφής για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή/και για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, εφόσον το έχει αιτηθεί (το έντυπο χορηγείται από το σχολείο)
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), (το έντυπο χορηγείται από το σχολείο)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
δ) υπεύθυνη δήλωση έτερου γονέα/κηδεμόνα ότι συναινεί για την εγγραφή του τέκνου του στο Νηπιαγωγείο.
ε) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής της για την πορεία της.
Διευκρινήσεις σχετικά με το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και το Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
Οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένο.
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μπορείτε να τα προσκομίσετε κατόπιν συνεννόησης με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου τις ακόλουθες ημέρες και ώρες:
Δευτέρα 04/03/24 και Τρίτη 05/03/24 ώρες: 13.00 – 14:00 και
από Τετάρτη 06/03/24 έως και Τετάρτη 20/03/24 ώρες: 11:30 – 13:00 και
16:00 – 17:00
τηλ. Επικοινωνίας: 2894305014 / 2894041465
Εργαζόμενοι στο Νηπιαγωγείο μας
Νηπιαγωγοί τμημάτων: Τμήμα 1 πρωινό : Χρυσούλα Αράπογλου
Τμήμα 2 πρωινό: Πελαγία Ζαχαριουδάκη,
Ολοήμερο τμήμα: Ευαγγελία Αυγέρη
Νηπιαγωγός παράλληλης στήριξης: Ιωάννα Μέρμηγκα
Ειδικό βοηθητικό προσωπικό: Όλγα Σηφάκη
Εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας: Χριστίνα Κασαπάκη
Πραγματοποιήσαμε τη καλοκαιρινή μας γιορτή, τραγουδώντας, παίζοντας (μικροί και μεγάλοι) και αναπολώντας όλες τις όμορφες στιγμές που περάσαμε. Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας, τα κεράσματα σας και κυρίως τη διάθεση σας. Μας δίνει ακόμη περισσότερο δύναμη.
Με πολλή πολλή αγάπη, ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !
κα Χρυσούλα – κα Ευαγγελία – κα Αναστασία – κα Μαρία – κος Κωνσταντίνος
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “STEM και εκπαιδευτική ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού” που πραγματοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο μας το τελευταίο διάστημα, στα πλαίσια του τέταρτου κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων της θεματικής “Δημιουργώ και Καινοτομώ”, είχε σκοπό να έρθουν σε επαφή τα παιδιά με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία. Στόχοι του προγράμματος ήταν τα παιδιά να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από τον προβληματισμό, να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα, να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού.
Στα πλαίσια του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, με θέμα τα Ζώα, πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη μας στη φάρμα του Καμίχη στον Ζαρό όπου είχαμε την δυνατότητα να γίνουμε αγρότες- κτηνοτρόφοι για μία μέρα! Τα παιδιά ζύμωσαν και εψησαν στη παραστια ψωμί και σαρικοπιτες. Έπειτα, είχαν την ευκαιρία να ταισουν τα πρόβατα και να αρμεξουν το γάλα. Είδαν γουρουνάκια, κότες, κουνελάκια, πάπιες και τη γαιδουριτσα τη Λουίζα! Έπειτα, τα παιδιά ξεκουράστηκαν και έφαγαν κρητικές λιχουδιές και φυσικά τα χειροποίητα πιταράκια, απολαμβάνοντας τους φυσικούς ήχους της φάρμας θαυμάζοντας το γαλήνιο τοπίο!
Σας ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενία!
Πραγματοποιήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ευ ζώων- μαθαίνοντας να ζούμε με τα ζώα”, στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, από τη θεματική “Φροντίζω το Περιβάλλον”. Τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν απέναντι στα ζώα συντροφιάς, αναγνώρισαν τα οφέλη της αλληλεπίδρασης με τα ζώα και κατέληξαν στην υιοθέτηση θετικών στάσεων στη συνύπαρξή τους με αυτά. Παράλληλα, μέσα από διάφορες δραστηριότητες ανέπτυξαν τον προφορικό τους λόγο και τη φαντασία τους, καλλιέργησαν τη δημιουργικότητά τους, εξοικειώθηκαν με τις νέες τεχνολογίες, εξέφρασαν συναισθήματα, διαχειρίστηκαν πληροφορίες και συνεργάστηκαν.
Δώστε μια περιγραφή για το σχολείο σας, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας
Πρόσφατα σχόλια