Λιγότερα σκουπίδια- ανακύκλωση- κομποστοποίηση….Αειφόρο σχολείο

Η υιοθέτηση σωστών στάσεων ζωής ξεκινάει από τη μικρή ηλικία, έτσι και ο σεβασμός και η προστασία του πλανήτη μας γίνεται μέρος της καθημερινότητας των παιδιών. Οι μαθητές εισήχθησαν στο θέμα της διαχείρισης των σκουπιδιών που παραγουμε και αποφασίσαμε να γίνουμε υπεύθυνοι αρχίζοντας από το σχολείο μας-το δεύτερο σπίτι μας! Είμαστε οι ενεργοί πολίτες του αύριο!

  • Σαν γνήσιοι βιβλιόφιλοι ανατρέξαμε στη βιβλιοθήκη μας και από τα εξώφυλλα των βιβλίων επιλέξαμε να διαβάσαμε βιβλία που μας έδωσαν χρήσιμες πληροφορίες, για τη διαφορά σκουπιδιών και ανακυκλώσιμων υλικών, όπως και για διάφορους τρόπους επαναχρησιμοποίησης αυτών.

γκαζόζα η κυρία ανακύκλωση

  • Παρακολουθήσαμε τα εκπαιδευτικά βίντεο με: τον Πέρι το Περιβάλλον, την Άννα την Ανακύκλωση και την Μπέτυ την κομποστοποίηση και μας έμαθαν το τραγούδι τους :“τα σκουπίδια δεν πετώ,μα τα χρησιμοποιώ και μας νοιάζει όλους πολύ,να’ναι η Γη μας καθαρή!”

 

  • Παίξαμε στο διαδραστικό πίνακα παιχνίδια κατηγοριοποίησης ανακυκλώσιμων υλικών και κουίζ εξάσκησης και εμπέδωσης πληροφοριών σχετικών με την ανακύκλωση, την κομποστοποίηση και την επαναχρησιμοποίηση υλικών.

interac2 interact 4 interact 6interact 7 interact3 interact5 interactive board 1

  • Γίναμε για λίγο μικροί ξυλοπόδαροι και παιξαμε το παιχνίδι του διαχωρισμού των υλικών (παιχνίδι ισορροπίας- αδρής κινητικότητας, σκέψης & διασκέδασης)
ξυλ7

τα παιδιά έπρεπε πρώτα να ισορροπήσουν και να περπατήσουν πάνω στα ειδικά πλαστικά πατήματα

ξυλοπ1

ξυλ4

να επιλέξουν ένα ανκυκλώσιμο υλικό

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ξυλ2 Να βρουν τρόπο να μεταφέρουν το υλικό που επέλεξαν ξυλ6

ξυλ3

και τέλος να το ονοματίσουν και να το τοποθετήσουν στο σωστό κάδο

 

  • Στη συνέχεια φτιάξαμε το αερόστατο της καθαρής Γης μας (επαναχρησιμοποιώντας πλαστικά κεσεδάκια γιαουρτιών που τρώνε οι μαθητές στο δεκατιανό τους. Τα κεσεδάκια αφού τα παιδιά τα πλύνουν τα φυλάμε και για διάφορες χρήσεις, οπως θήκες για τις τέμπερες στη γωνιά του καβαλέτου).

α α1 α2  α5

Επιμέλεια: Αγγουρά Δήμητρα