Τα παιδιά πρώτα σχηματίζουν με μεγάλα πλαστικά καπάκια στο δάπεδο τον αριθμό μηδέν (0) και ένα (1) αντίστοιχα.
Στη συνέχεια πηδούν σχηματίζοντας με την κίνηση του σώματός τους, τον αριθμό, με τη σωστή φορά.
Μόλις ο ολοκληρώσουν τη διαδρομή τους πήγαινουν στο τραπεζάκι με τους αριθμούς & με ένα κεσεδάκι από γιαούρτι καπακώνουν τον σωστό αριθμό.
Ακολουθούν τρία διαφορετικού τύπου φύλλα εργασίας:
Στο πρώτο τα παιδιά σχηματίζουν τον αριθμό μηδέν (0) με πλαστελίνη, δημιουργώντας πρώτα ένα “σκουλακάκι” & προσαρμόζοντάς το στη συνέχεια πάνω στον αριθμό.
Στο δεύτερο τα παιδιά σχηματίζουν τον αριθμό ένα (1) ακολουθώντας το σχήμα από το καλαμάκι για εξάσκηση της γραφής του.
Στο τρίτο συμπληρώνουν το αριθμοσπιτάκι, εξασκούμενα με διαφορετικό τρόπο στη γραφή & τον σχηματισμό του αριθμού.
Με παρόμοιο τρόπο θα εξοικειωθούν και με τους υπόλοιπους αριθμούς μέχρι το δέκα (10).
Επιμέλεια: Αγγουρά Δήμητρα