Συνέχεια του εργαστηρίου δεξιοτήτων σχετικά με το σώμα μας

viber image 2025 02 05 12 03 00 066 viber image 2025 02 05 12 03 00 163 viber image 2025 02 05 12 03 00 264 viber image 2025 02 11 12 26 01 206 viber image 2025 02 11 12 26 02 578 viber image 2025 03 14 13 54 59 723 viber image 2025 03 14 13 55 00 645 viber image 2025 03 14 13 55 01 009 viber image 2025 03 14 13 55 01 595 viber image 2025 03 14 13 55 01 735 viber image 2025 03 14 13 55 01 878 viber image 2025 03 14 13 55 02 433 viber image 2025 03 14 13 55 03 303 viber image 2025 03 14 13 55 04 185 viber image 2025 03 14 13 55 04 584 viber image 2025 03 14 13 55 05 664 viber image 2025 03 14 13 55 06 096 viber image 2025 03 14 13 56 31 560 viber image 2025 03 14 13 56 31 646 viber image 2025 03 14 13 56 31 780 viber image 2025 03 14 13 56 32 040 viber image 2025 03 14 13 56 32 181 viber image 2025 03 14 13 56 32 266 viber image 2025 03 14 13 56 32 558 viber image 2025 03 14 13 56 32 776 viber image 2025 03 14 13 56 33 040 viber image 2025 03 14 13 56 33 318 viber image 2025 03 14 13 56 33 562 ια viber image 2025 03 14 13 56 33 799παρατηρήσαμε το σώμα μας και προσπαθήσαμε να το μετρήσουμε με διάφορους τρόπους, σχηματίσαμε για παράδειγμα το περίγραμμα μας με τουβλάκια, μετρήσαμε το ύψος μας με χαρτονένιους κύκλους και κατασκευάσαμε ένα ενθύμιο ύψους μετρώντας με κορδέλα το τωρινό μας ύψος. Συζητήσαμε ποιό είναι το αγαπημένο μέρος τους σώματος μας και γιατί και οι απαντήσεις που λάβαμε ήταν εφάνταστες. Καλέσαμε τη νοσηλεύτρια του δημοτικού για να μας παρουσιάσει τα εσωτερικά όργανα του ανθρώπινου σώματος σε ένα πρόπλασμα, και να μας εξηγήσει που βρίσκονται και τι κάνει το καθένα απο αυτά. Δημιουργήσαμε ένα κέντρο παρατήρησης με θέμα το ανθρώπινο σώμα και τα παιδιά πηγαίναν καθημερινά ανά δύο για να παίξουν σε αυτήν. Μπορούσαν να πειραματιστούν με το πρόπλασμα του ανθρώπινου σώματος, να δουν εικόνες απο βιβλία για το ανθρώπινο σώμα και να αντιγράψουν απο καρτέλες τα μέρη του σώματος. Είδαμε βίντεο για το πως δουλεύουν τα εσωτερικά μας  όργανα : καρδιά, εγκέφαλος για τα οστά μας και κάναμε εργασίας ανατροφοδότησης για το που βρίσκονται στο σώμα. Παίξαμε θεατρικά παιχνίδια αναπαριστώντας το κεντρικό νευρικό μας σύστημα. κάποιο παιδί (εγκέφαλος) ανεβασμένο σε καρέκλα μοίραζε μοίραζε χαρτάκια στα παιδιά νεύρα λέγοντας τους τι πρέπει να κάνουν. Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το πως φροντίζουμε το σώμα μας υγιεινή διατροφή, καθαριότητα και ιατρική περίθαλψη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *