ια
παρατηρήσαμε το σώμα μας και προσπαθήσαμε να το μετρήσουμε με διάφορους τρόπους, σχηματίσαμε για παράδειγμα το περίγραμμα μας με τουβλάκια, μετρήσαμε το ύψος μας με χαρτονένιους κύκλους και κατασκευάσαμε ένα ενθύμιο ύψους μετρώντας με κορδέλα το τωρινό μας ύψος. Συζητήσαμε ποιό είναι το αγαπημένο μέρος τους σώματος μας και γιατί και οι απαντήσεις που λάβαμε ήταν εφάνταστες. Καλέσαμε τη νοσηλεύτρια του δημοτικού για να μας παρουσιάσει τα εσωτερικά όργανα του ανθρώπινου σώματος σε ένα πρόπλασμα, και να μας εξηγήσει που βρίσκονται και τι κάνει το καθένα απο αυτά. Δημιουργήσαμε ένα κέντρο παρατήρησης με θέμα το ανθρώπινο σώμα και τα παιδιά πηγαίναν καθημερινά ανά δύο για να παίξουν σε αυτήν. Μπορούσαν να πειραματιστούν με το πρόπλασμα του ανθρώπινου σώματος, να δουν εικόνες απο βιβλία για το ανθρώπινο σώμα και να αντιγράψουν απο καρτέλες τα μέρη του σώματος. Είδαμε βίντεο για το πως δουλεύουν τα εσωτερικά μας όργανα : καρδιά, εγκέφαλος για τα οστά μας και κάναμε εργασίας ανατροφοδότησης για το που βρίσκονται στο σώμα. Παίξαμε θεατρικά παιχνίδια αναπαριστώντας το κεντρικό νευρικό μας σύστημα. κάποιο παιδί (εγκέφαλος) ανεβασμένο σε καρέκλα μοίραζε μοίραζε χαρτάκια στα παιδιά νεύρα λέγοντας τους τι πρέπει να κάνουν. Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το πως φροντίζουμε το σώμα μας υγιεινή διατροφή, καθαριότητα και ιατρική περίθαλψη.