ΠΡΩΙΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Στην πρωινή συζήτηση μιλήσαμε για τις 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ !
Οι μικροί μας φίλοι έγραψαν με την βοήθεια των εκπαιδευτικών τις πέντε αισθήσεις στο καβαλέτο της τάξης !
Στόχοι :
✔️Να προωθήσουμε τον εγγραμματισμό σε όλα τα παιδιά
✔️Να μάθουν να ενημερώνονται
✔️Να έχουν την ικανότητα να επικοινωνήσουν
✔️Να έρθουν σε μια επαφή με την ανάγνωση και την γραφή
✔️Να αποκτήσουν ομαλή ένταξη στην κοινωνία της γραπτής επικοινωνίας
✔️Να μπορούν να επιλύουν προβλήματα

























