Άρθρα ανά μήνα: Μάιος 2026
Καλάθι Αγάπης
Η εβδομάδα μας είναι αφιερωμένη στην Τέχνη!
Μαθαίνουμε για τα επαγγέλματα μέσα από το παιχνίδι, τη φαντασία και τη βιωματική εμπειρία!
Επαγγέλματα
Σήμερα οι μικροί μας εξερευνητές γνώρισαν από κοντά δύο επαγγέλματα με μεγάλη προσφορά στην κοινωνία: τον πυροσβέστη
και τον αστυνομικό
.
Μέσα από παιχνίδι ρόλων, δράση και πολλή φαντασία 
, τα παιδιά έγιναν μικροί πυροσβέστες και έσβησαν φωτιές, ενώ ανακάλυψαν και τον σημαντικό ρόλο της αστυνομίας στην προστασία, την ασφάλεια και τη βοήθεια προς τους πολίτες 
.
Μιλήσαμε για την αξία της προσφοράς, της ευθύνης, της συνεργασίας και της φροντίδας προς τον συνάνθρωπο 
.
Γιατί πίσω από κάθε στολή κρύβονται άνθρωποι που προσπαθούν καθημερινά να προστατεύσουν και να βοηθήσουν… και αυτό αξίζει τον σεβασμό και την ευγνωμοσύνη μας 
«Όταν σχολείο και οικογένεια γίνονται μία όμορφη ομάδα»
Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Τα Επαγγέλματα», οι γονείς του σχολείου μας συμμετείχαν σε μία ξεχωριστή βιωματική δράση, παρουσιάζοντας στα παιδιά τα επαγγέλματά τους και μοιράζοντας μαζί τους γνώσεις, εμπειρίες και στοιχεία από την καθημερινή επαγγελματική τους ζωή 
Μέσα από συζήτηση, στολές, αντικείμενα και βιωματική συμμετοχή, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά διαφορετικά επαγγέλματα και να κατανοήσουν τη σημασία της προσφοράς, της υπευθυνότητας και της συνεργασίας.
Η παρουσία και η συμμετοχή των γονέων συνέβαλαν ουσιαστικά στη μαθησιακή εμπειρία των παιδιών, ενισχύοντας τη σύνδεση σχολείου και οικογένειας μέσα από μία δράση γεμάτη βιωματική μάθηση, συνεργασία και όμορφες στιγμές 
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στη μαμά από το διοικητικό προσωπικό μαιευτηρίου του ΙΑΣΩ για την ευγενική προσφορά ποδοναριών, μασκών, ρόμπας και σκουφιών μιας χρήσεως, δίνοντας στα παιδιά τη δυνατότητα να συνεχίσουν το παιχνίδι ρόλων και τη βιωματική εμπειρία του επαγγέλματος και στο σπίτι !
Το όμορφο ταξίδι στον κόσμο της δανειστικής βιβλιοθήκης συνεχίζεται…
Με κάθε σελίδα που γυρίζει, ανοίγεται ένα νέο παράθυρο στη γνώση, στη φαντασία και στη δημιουργικότητα. Οι μικροί μας αναγνώστες συνεχίζουν να δανείζονται βιβλία, να ανακαλύπτουν ιστορίες, ήρωες και ιδέες που ταξιδεύουν το μυαλό και την καρδιά
Η δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας παραμένει ένας αγαπημένος χώρος μάθησης, έμπνευσης και καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας. Γιατί κάθε βιβλίο που κρατάμε στα χέρια μας είναι η αρχή μιας νέας περιπέτειας.
Συνεχίζουμε να διαβάζουμε, να ονειρευόμαστε και να ταξιδεύουμε… ένα βιβλίο τη φορά!
Οι μικροί μας φίλοι έγιναν σήμερα οι πρωταγωνιστές της τάξης!
Τα παιδιά παρουσίασαν με χαρά τις φωτογραφίες των αγαπημένων τους κατοικιδίων, μίλησαν για αυτά, μοιράστηκαν ιστορίες και έμαθαν πόση αγάπη, φροντίδα και ευθύνη χρειάζονται τα ζωάκια μας. 


Μέσα από τη συζήτηση καλλιεργήσαμε:
Μια υπέροχη βιωματική εμπειρία γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και παιδικές αφηγήσεις! 

Μεγάλη μας έκπληξη σήμερα… οι πρώτες μας φράουλες εμφανίστηκαν τόσο γρήγορα!
Μεγάλη μας έκπληξη σήμερα… οι πρώτες μας φράουλες εμφανίστηκαν τόσο γρήγορα!
Τα παιδιά φροντίζουν καθημερινά τον μικρό μας λαχανόκηπο με αγάπη, υπομονή και ενθουσιασμό. Ποτίζουμε, παρατηρούμε, αγγίζουμε το χώμα και βλέπουμε τη φύση να μεγαλώνει μέρα με τη μέρα μπροστά στα μάτια μας. 

Μέσα από τη βιωματική αυτή εμπειρία τα παιδιά:
Και κάπως έτσι… οι μικροί μας κηπουροί γέμισαν χαμόγελα βλέποντας τους πρώτους καρπούς του κήπου μας! 
Δωρεάν προληπτικός παιδιατρικός και οφθαλμολογικός έλεγχος
Με ιδιαίτερη χαρά πραγματοποιήθηκε σήμερα στον Παιδικό Σταθμό – Νηπιαγωγείο «Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου» δωρεάν προληπτικός παιδιατρικός και οφθαλμολογικός έλεγχος για τα παιδιά μας, σε συνεργασία με το Κέντρο Στήριξης Οικογένειας (ΚΕΣΟ) της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και τους συνεργάτες του.
Η δράση είχε ως στόχο τον προληπτικό έλεγχο της υγείας και της όρασης των παιδιών, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας του σχολείου μας για την ολιστική φροντίδα και ευημερία των μαθητών μας.
Συνολικά πραγματοποιήθηκε έλεγχος σε παιδιά ,με τη συμμετοχή να είναι δωρεάν και προαιρετική. Η δράση πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη φροντίδα, αγάπη και σεβασμό προς τα παιδιά.
Σε περιπτώσεις όπου κρίθηκε απαραίτητο, οι γονείς ενημερώθηκαν ώστε να ακολουθήσει περαιτέρω οφθαλμολογική εκτίμηση και, εφόσον χρειαστεί, η κατάλληλη υποστήριξη για την όραση των παιδιών.
Ευχαριστούμε θερμά τον επιστημονικό υπεύθυνο της δράσης κύριο Αντώνη Κοντό, τους παιδιάτρους Χρήστο Μπώκο και George Moustakas, τους οπτομέτρες Γεώργιο Κλάδο και Giorgos Vasilikoudis, καθώς και την οφθαλμίατρο κυρία Ελένη Μεσσήνη για την πολύτιμη προσφορά, την ευγένεια και την εξαιρετική προσέγγισή τους προς τα παιδιά.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στη Διευθύντρια του ΚΕΣΟ κυρία Μαίρη Πίνη, καθώς και στη Διευθύντρια του σχολείου μας κυρία Ράπτη Αικατερίνη, για τον συντονισμό και την άψογη οργάνωση της δράσης.
Η πρόληψη είναι το μεγαλύτερο δώρο για την υγεία των παιδιών μας. 
Θερμές ευχαριστίες και στο προσωπικό του σχολείου μας για την υπευθυνότητα, τη συνεργασία και τη διακριτική φροντίδα των παιδιών καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.
Με την ευλογία και τη στήριξη του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου μας, τέτοιες δράσεις αγάπης και προσφοράς αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τα παιδιά και τις οικογένειες.



























