Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία Σχολικού Έτους 2025-2026

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025, σύμφωνα με εγκύκλιο την  οποία εξέδωσε  το υπουργείο Παιδείας.

  • Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο
  • Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με την ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής της αίτησης

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-26, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2021).

 

ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ:

  • Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) Θα απαιτηθεί υπεύθυνη δήλωση από τους γονείς.

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ” 

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίουπρονηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου, (μέχρι 24 Μαρτίου).

 

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής και το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στοΝηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)).

Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας!!!

71c55a2e90abf5d52b1b8db28d226f52

https://en.wikipedia.org/wiki/Tadeusz_Makowski

 

Η περίοδος των Αποκριών αποτελεί μια ξεχωριστή και ιδιαίτερα χαρούμενη εποχή για τα παιδιά, γεμάτη χρώματα, μουσική και παραδοσιακά έθιμα. Στο νηπιαγωγείο μας, μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις παραδόσεις της αποκριάς, να εκφραστούν δημιουργικά και να συμμετάσχουν σε ομαδικά παιχνίδια και κατασκευές. (περισσότερα…)

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων_«…κόκκινη κλωστή δεμένη»

Eikona1 1

Στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας «Ζω καλύτερα – Ευ Ζην» και με επίκεντρο την ψυχική και συναισθηματική υγεία, το Νηπιαγωγείο μας υλοποίησε ένα βιωματικό πρόγραμμα που αξιοποιεί τη δύναμη του παραμυθιού ως πολιτισμικό εργαλείο έκφρασης, μάθησης και συναισθηματικής καλλιέργειας. Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες, τα παιδιά ενισχύουν τη συμβολική τους σκέψη, αποκτούν δεξιότητες επίλυσης συγκρούσεων και μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους.

Το παραμύθι αποτελεί σημείο εκκίνησης για την καλλιέργεια ηθικών αξιών, κοινωνικών δεξιοτήτων και ενσυναίσθησης, καθώς τα παιδιά καλούνται να εξετάσουν τις πράξεις των ηρώων, να κατανοήσουν αιτίες και συνέπειες και να συνδέσουν τη φαντασία με τη δική τους καθημερινή εμπειρία.

Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης, της υπευθυνότητας, της αντοχής στη ματαίωση και της αυτονομίας, ώστε τα παιδιά να μπορούν να επιλέγουν και να ενεργούν με ασφάλεια και ωριμότητα.

🌟 Ακολουθούν Ενδεικτικές Δραστηριότητες του Προγράμματός μας:


🔴 Δραστηριότητες γύρω από το παραμύθι και την αυτογνωσία

«Η νίκη του Γίγαντα και τα αδύνατα σημεία του»
Μέσα από τη μυθοπλασία, αναδείξαμε την αξία της αναγνώρισης των προσωπικών αδυναμιών ως στοιχείο αυτογνωσίας και ενδυνάμωσης της προσωπικότητας.

«Σε τι είμαι καλός;»
Ένα διαδραστικό παιχνίδι ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης, όπου τα παιδιά αναγνώρισαν τα δυνατά τους σημεία και μοιράστηκαν τις δεξιότητές τους με την ομάδα.

IMG 9054 IMG 9053 IMG 9052 IMG 9051 IMG 9049 IMG 9048 IMG 9047

«Ο γίγαντας και οι αδυναμίες του»
Μέσα από τη συμβολική απεικόνιση ενός γίγαντα με αδυναμίες, τα παιδιά κατάλαβαν ότι όλοι –ακόμη και οι πιο δυνατοί– έχουν σημεία που χρειάζονται βελτίωση, ενώ ενισχύθηκε η αποδοχή της διαφορετικότητας και η ενσυναίσθηση.

IMG 8923


🟡 Δραστηριότητες για την Υπευθυνότητα

«Το παπάκι και η Πλατσουρίτσα»
Η αφήγηση ενίσχυσε τη σημασία της υπευθυνότητας, δίνοντας το παράδειγμα των χαρακτήρων που επιλέγουν να τηρούν τις υποσχέσεις τους.

Eikona1 2

«Η αλυσίδα της υπευθυνότητας»
Μια βιωματική δραστηριότητα που βοήθησε τα παιδιά να αντιληφθούν πώς οι υπεύθυνες συμπεριφορές συνδέονται μεταξύ τους και δημιουργούν θετικά αποτελέσματα.

Eikona2

«Η Υπεύθυνη Επιλογή της Πλατσουρίτσας»
Μέσα από ζωγραφική και παιχνίδι, τα παιδιά επεξεργάστηκαν έννοιες υπευθυνότητας και συνέπειας στις υποσχέσεις.

IMG 9060 IMG 9059 IMG 9058 IMG 9057 IMG 9056 IMG 9055


🔵 Δραστηριότητες για τη Διαχείριση της Ματαίωσης

«Οικογένεια Προκόπη»
Το παραμύθι αποτέλεσε το έναυσμα για να κατανοήσουν τα παιδιά την έννοια της ματαίωσης και να αναπτύξουν αντοχή σε μη ικανοποιημένες προσδοκίες.

Eikona1 3

«Το παιχνίδι των αλλαγών»
Μια δραστηριότητα που ενθάρρυνε τα παιδιά να βρίσκουν εναλλακτικές λύσεις και να αναπτύσσουν δεξιότητες προσαρμοστικότητας.

«Ο κύβος της έκπληξης»
Μέσα από παιχνίδι έκπληξης, τα παιδιά εξοικειώθηκαν με την αλλαγή και τη διαχείριση ανατροπών.

Eikona3 1 Eikona4


🟣 Δραστηριότητες για τη Διαχείριση Φόβου και Συναισθημάτων

«Ο Παντοφλίνος φοβάται το σκοτάδι»
Μέσα από το παραμύθι, διαχωρίσαμε τον αντικειμενικό από τον υποκειμενικό φόβο και ενθαρρύναμε την ενδυνάμωση μέσω της αυτοβοήθειας και της υποστήριξης από τους άλλους.

IMG 89241

«Η ιστορία του Ίωνα»
Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη διαχείριση συγκρούσεων και συναισθημάτων, μαθαίνοντας να βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους επίλυσης.

«Ανακαλύπτω τα Συναισθήματα»
Με στόχο την ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης, τα παιδιά αναγνώρισαν και ονόμασαν συναισθήματα, κατανοώντας τις συναισθηματικές καταστάσεις των χαρακτήρων και καλλιεργώντας την ενσυναίσθηση.

Eikona5 IMG 9066


Το συγκεκριμένο εργαστήριο εντάσσεται στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, στηρίζοντας την ανάπτυξη της ψυχοκοινωνικής υγείας και της προσωπικότητας των παιδιών, με παιγνιώδη και δημιουργικό τρόπο. Το παραμύθι, ως εργαλείο παιδαγωγικής προσέγγισης, επιβεβαίωσε για άλλη μία φορά την αξία του ως γέφυρα μεταξύ της παιδικής φαντασίας και της πραγματικότητας.

Δράση Φιλαναγνωσίας στο Νηπιαγωγείο: «Τάτα, Τάτι, έρχεται η πυροσβεστική»

4007148083656 BRAND BOOK hero 560x560 1

Στο πλαίσιο της φιλαναγνωσίας και του σχεδίου δράσης της σχολικής μας μονάδας, υποδεχθήκαμε στην τάξη μας τη μαμά Φρόσω, η οποία μας διάβασε το βιβλίο «Τάτα, Τάτι, έρχεται η πυροσβεστική» της Λουίζα Χόλτχαουζεν (Luise Holthausen).

Λίγα λόγια για την ιστορία: «ΤΑΤΑ, ΤΑΤΙ! Ο Γιούρι πιάνει σήμερα δουλειά στην πυροσβεστική, και η καρδιά του χτυπάει σαν τρελή. Τον περιμένουν ένα σωρό συναρπαστικές αποστολές! Έχει να σβήσει φωτιές και να σώσει ζώα που κινδυνεύουν. Το κρίσιμο ερώτημα είναι αν οι πυροσβέστες θα φτάσουν εγκαίρως στο νηπιαγωγείο των ζώων, απ’ όπου βγαίνει μαύρος καπνός…»

Μέσα από την ιστορία, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τον ρόλο της πυροσβεστικής υπηρεσίας και τη σημασία της στην προστασία της ανθρώπινης ζωής και της περιουσίας, αναγνωρίζοντας την αξία των πυροσβεστών ως καθημερινών ηρώων. Παράλληλα, εξοικειώθηκαν με βασικές έννοιες που σχετίζονται με την πρόληψη και την αντιμετώπιση πυρκαγιών, μαθαίνοντας πόσο σημαντικό είναι να ακολουθούν κανόνες ασφάλειας και να γνωρίζουν πώς να αντιδράσουν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Επιπλέον, η ιστορία τους βοήθησε να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα της συνεργασίας και της ψυχραιμίας σε κρίσιμες καταστάσεις, καλλιεργώντας έτσι την υπευθυνότητα και την αυτοπεποίθησή τους. Τέλος, αναπτύχθηκε το λεξιλόγιό τους σχετικά με το επάγγελμα του πυροσβέστη και τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στην πυρόσβεση, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους με νέες λέξεις και έννοιες που συνδέονται με την ασφάλεια και την προστασία.

Μετά την ανάγνωση του βιβλίου, συζητήσαμε για στιγμές που έχει τύχει να νιώσουμε ανασφάλεια, αμηχανία ή φόβο και σκεφτήκαμε τι ήταν αυτό που μας έδωσε δύναμη. Κάθε παιδί αποτύπωσε τη σκέψη του σε ένα χαρτάκι και το παρουσίασε στην ομάδα.

IMG 8039 IMG 8038

Στη συνέχεια, κατασκευάσαμε μαζί την «Ασπίδα του Θάρρους», πάνω στην οποία κόλλησε κάθε παιδί την αποτυπωμένη σκέψη που παρουσίασε προηγουμένως στην ομάδα. Με αυτό το συμβολικό εργαλείο θα θυμόμαστε πως, όταν χρειαζόμαστε λίγο θάρρος, μπορούμε να το βρούμε μέσα μας”!

IMG 8040

Η δράση αυτή προσέφερε στα παιδιά μια πολυδιάστατη μαθησιακή εμπειρία, ενισχύοντας τόσο τη φιλαναγνωσία όσο και τη γνώση τους για θέματα ασφάλειας και πρόληψης πυρκαγιών. Μέσα από τη διαδραστική αφήγηση, καλλιεργήθηκε η κριτική σκέψη, η συναισθηματική έκφραση και η συνεργασία, ενώ παράλληλα ενισχύθηκε το λεξιλόγιό τους με σχετικούς όρους. Επιπλέον, η παρουσία της μαμάς Φρόσως δημιούργησε έναν δεσμό μεταξύ σχολείου και οικογένειας, κάνοντας τη μάθηση πιο βιωματική και ευχάριστη, ενώ τα παιδιά απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις που μπορούν να εφαρμόσουν σε πραγματικές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Ήταν μια μοναδική εμπειρία που ενθάρρυνε την αγάπη των παιδιών για τη λογοτεχνία, ενώ ταυτόχρονα καλλιέργησε σημαντικές αξίες για τη συναισθηματική και κοινωνική τους ανάπτυξη.

Ευχαριστούμε την μαμά Φρόσω για την επίσκεψή της και την συμμετοχή της σε αυτή τη δράση!!

Δωρεά Βιβλιοθήκης στο Νηπιαγωγείο μας

c3e587f1c7f74ffe32ee04f94a3e1011

Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι διδάσκουσες του Νηπιαγωγείου Ελαφονήσου ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας τον κ. Ρουμάνη Δημήτρη (κατασκευαστής επίπλων) και την κα Sirbu Elena-Andreea, γονείς προνηπίου μας, για την άμεση ανταπόκρισή τους στο αίτημά μας σχετικά με το σχεδιασμό, την κατασκευή και τοποθέτηση της καινούργιας βιβλιοθήκης στην τάξη μας. Τα βιβλία μπήκαν στη θέση τους, η νέα γωνιά της Γραφής και Αναγνωστηρίου μεταβάλλεται σιγά-σιγά και εμείς συνεχίζουμε για ταξίδια στον κόσμο των βιβλίων!

Κύριε Δημήτρη, κα  Elena-Andrea ευχαριστούμε από καρδιάς για τη γενναιοδωρία σας και τη δωρεά σας στο σχολείο μας!!!

image124 image411 image220 image315 image54

 

Δράση Φιλαναγνωσίας στο Νηπιαγωγείο: “Η Σκάλα της Αγάπης”

Untitled

Στο πλαίσιο της φιλαναγνωσίας και του σχεδίου δράσης της σχολικής μας μονάδας, υποδεχθήκαμε στην τάξη μας τη μαμά Γεωργία, η οποία μας διάβασε το βιβλίο «Η Σκάλα της Αγάπης» της Γιολάντας Τσορώνη – Γεωργιάδη.

Λίγα λόγια για την ιστορία: “Το μικρό αστέρι χάνει την ισορροπία του και πέφτει με φόρα από τον ουρανό στη Γη μέσα στο “Ιατρείο Ζώων”. Τι συμφορά! Πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέψει. Ποιος θα το βοηθήσει όμως να γυρίσει στο “σπίτι” του; Ένα ένα τα ζώα προσπαθούν, μα κανένα δεν καταφέρνει να φτάσει τόσο ψηλά.
Εκεί που δεν το περιμένουν, ένα πλασματάκι τόσο δα δίνει τη λύση.”

Μέσα από τη συγκινητική αυτή ιστορία, τα παιδιά γνώρισαν την έννοια της αγάπης και τον τρόπο που αυτή μπορεί να εκφραστεί μέσα από τις σχέσεις μας με τους άλλους.

Μετά την ανάγνωση του βιβλίου, ακολούθησε  συζήτηση και προβληματισμός, μοιράστηκαν τις σκέψεις τους για το τι σημαίνει αγάπη και πώς μπορούμε να την εκφράζουμε στην καθημερινότητά μας.

F5ADCE6C 4320 4D58 90D2 6BE21DC0392E 215EE050 EF2E 4046 B684 19044E83E33C

Στη συνέχεια, κατασκευάσαμε μαζί μια συμβολική “Σκάλα της Αγάπης”, όπου κάθε σκαλοπάτι αντιστοιχούσε σε μια λέξη που περιέγραφε την αγάπη, όπως «Φιλία», «αγάπη», «αγκαλιά», «ευχαριστώ» και «παρακαλώ».

BEB03F52 2376 4BE7 B05B 2BF4D327389C 16DB15A3 68F6 4F62 8B8F A43A6EB71FDF

Η δράση αυτή προσέφερε στα παιδιά μια βιωματική εμπειρία μάθησης, ενίσχυσε τη συναισθηματική τους νοημοσύνη και καλλιέργησε την αγάπη τους για το διάβασμα. Μέσα από τη συνεργασία και τη δημιουργία, τα παιδιά έμαθαν πώς να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και να δημιουργούν σχέσεις βασισμένες στην καλοσύνη και την αλληλεγγύη.

Ήταν μια υπέροχη στιγμή που ενίσχυσε το ενδιαφέρον των παιδιών για τη λογοτεχνία και παράλληλα προώθησε αξίες που είναι θεμελιώδεις για τη συναισθηματική και κοινωνική τους ανάπτυξη.

Ευχαριστούμε την μαμά Γεωργία για την επίσκεψή της και την συμμετοχή της σε αυτή τη δράση!!

«Λέμε ΟΧΙ στον Διαδικτυακό Εκφοβισμό: Μαθαίνουμε, Προστατευόμαστε, Στηρίζουμε!»

1

Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά εσάς και τους μαθητές σας για τη συμμετοχή σας στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό «Λέμε ΟΧΙ στον Διαδικτυακό Εκφοβισμό: Μαθαίνουμε, Προστατευόμαστε, Στηρίζουμε!» που πραγματοποιήθηκε με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025.

O σκοπός του διαγωνισμού ήταν πρωτίστως εκπαιδευτικός.

Οι στόχοι του διαγωνισμού για τους μαθητές και τις μαθήτριες ήταν:

  • Να μάθουν και να υιοθετήσουν ορθές συμπεριφορές διαδικτυακής χρήσης.
  • Να μάθουν να αναγνωρίζουν τις μορφές του διαδικτυακού εκφοβισμού και τους ορθούς τρόπους αντιμετώπισής του.
  • Να αναπτύξουν στρατηγικές απόκρισης στη διαδικτυακή βία, συμπεριλαμβανομένης της αναφοράς της (report) και του αποκλεισμού (block).
  • Να αποκτήσουν κριτική ικανότητα και ενσυναίσθηση στο διαδίκτυο.
  • Να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας, υπευθυνότητα και κοινωνικές δεξιότητες.

#SaferInternetDay

Νέο εκπαιδευτικό υλικό με αφορμή τη SID2025
Το υλικό απευθύνεται σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, προσφέροντας χρήσιμες πληροφορίες και εργαλεία για την προστασία και την ορθή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

AdWiseOnline: Ενδυναμώνοντας τους νέους απέναντι στις παραπλανητικές πρακτικές μάρκετινγκ στα παιχνίδια

Το AdWiseOnline 2025 είναι μια εκστρατεία που στοχεύει στην ενημέρωση και ενδυνάμωση των νέων, των γονέων και των εκπαιδευτικών σχετικά με τις παραπλανητικές πρακτικές μάρκετινγκ στα βιντεοπαιχνίδια.

Εκπαιδευτική Εκδρομή του Νηπιαγωγείου στην Πλύτρα

IMG 8855

Η εκπαιδευτική εκδρομή του νηπιαγωγείου στην Πλύτρα αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους μικρούς μαθητές και μαθήτριες να εξερευνήσουν το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον του παραθαλάσσιου οικισμού, να ανακαλύψουν στοιχεία της ιστορίας του και να βιώσουν τη σύνδεση του ανθρώπου με τη φύση μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. Το πρόγραμμα, το οποίο πραγματοποιήθηκε με την συνεισφορά του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μολάων. ακολούθησε τη μεθοδολογία του Περιβαλλοντικού Μονοπατιού και περιλάμβανε ξενάγηση ώστε τα παιδιά να αποκτήσουν μια πολυδιάστατη εικόνα του τόπου. (περισσότερα…)

Χορεύοντας με τον Ραβέλ!

b 46945 or poster new

Την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, μέσω ζωντανής μετάδοσης στην τάξη, μια ιδιαίτερη μουσική εμπειρία. Η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης (ΚΟΘ) παρουσίασε το νέο της εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές νηπιαγωγείου και δημοτικού, ερμηνεύοντας δύο εμβληματικά έργα του σπουδαίου συνθέτη Μωρίς Ραβέλ, την Τσιγγάνα και το Μπολερό, με αφορμή τη συμπλήρωση 150 ετών από τη γέννησή του. (περισσότερα…)

Προσφορά Βιβλίων – Η Μικρή Μας Βιβλιοθήκη

αρχείο λήψης

Η Δανειστική Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη εδώ και 30 χρόνια προωθεί την φιλαναγνωσία, την εκπαίδευση και την δια βίου μάθηση και γιορτάζει 30 χρόνια προσφοράς στον πολιτισμό και την εκπαίδευση.

Στο πλαίσιο αυτού του εορτασμού, η Δανειστική Βιβλιοθήκη στέκεται αρωγός στην προσπάθεια των εκδόσεων ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ  logo banner στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος φιλαναγνωσίας Η ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ συμβάλλοντας στην προώθηση και καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας με τη στήριξή της στα σχολεία.

245 X 208 site OLLibrary

Κατόπιν αιτήματός μας, το πακέτο για τη συμμετοχή μας στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος φιλαναγνωσίας Η ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ,  προσφέρεται από το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη.

Σκοπός αυτής της πρωτοβουλίας είναι η ενίσχυση της αγάπης των μαθητών για το διάβασμα, η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, αλλά και η δημιουργία ενός εμπλουτισμένου μαθησιακού περιβάλλοντος, υποστηρίζοντας το έργο των εκπαιδευτικών.

Το πακέτο το οποίο μας απέστειλαν περιλαμβάνει:

  • 6 εικονογραφημένα βιβλία
  • Βιβλίο δραστηριοτήτων, ένα αντίτυπο για κάθε παιδί και εκπαιδευτικό
  • Εφημερίδα της ΜΜΒ
  • Αφίσα της ΜΜΒ

Το υλικό είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τις ηλικιακές ομάδες των μαθητών με στόχο την ενθάρρυνση για την ανάγνωση και την μάθηση, τη δημιουργική σκέψη, την ψυχαγωγία και την φαντασία των μαθητών μέσα από ευχάριστες και δημιουργικές δραστηριότητες.

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την παραλαβή του πακέτου με τα βιβλία στην τάξη μας!!

Σας ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!!!!!!

IMG 7728 IMG 7729 IMG 7730 IMG 7732 1 IMG 7733 IMG 8886