Συμμετοχή σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα ΚΕΠΕΑ Βιστωνίδας.
Οι μαθητές του Ειδικού Νηπιαγωγείου Σμίνθης, σε συνεργασία με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Εχίνου, συμμετείχαν στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ Βιστωνίδας με τίτλο «Τα Νεροκελαηδήσματα». Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το φυσικό περιβάλλον, να συνεργαστούν και να αλληλεπιδράσουν δημιουργικά.
Η κοινή αυτή εμπειρία πραγματοποιήθηκε σε κλίμα χαράς, αποδοχής και αλληλοσεβασμού, καλλιεργώντας τις αξίες της συμπερίληψης, της συνύπαρξης και της συνεργασίας. Οι μαθητές έπαιξαν, διασκέδασαν και μοιράστηκαν μοναδικές στιγμές, αποδεικνύοντας ότι η διαφορετικότητα αποτελεί πηγή πλούτου και μάθησης για όλους.
Δράση ενεργού πολίτη
Στο πλαίσιο της δράσης «Ενεργός Πολίτης», οι μαθητές του Ειδικού Νηπιαγωγείου Σμίνθης, σε συνεργασία και πνεύμα συμπερίληψης με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Πάχνης, συμμετείχαν στον εθελοντικό καθαρισμό της παραλίας Μυρωδάτου, λαμβάνοντας μέρος στη βιωματική δράση του Παγκόσμιου Εθελοντικού Καθαρισμού Ακτών 2025, που διοργανώνει η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος «HELMEPA».
Με ενθουσιασμό και αίσθημα ευθύνης, τα παιδιά συνέλεξαν απορρίμματα από την ακτή, συμβάλλοντας ενεργά στην προστασία του παράκτιου περιβάλλοντος. Παράλληλα, μέσα από τη συνεργασία τους καλλιέργησαν αξίες όπως η αλληλεγγύη, η κοινωνική προσφορά, ο σεβασμός προς τη φύση και η ενεργός πολιτειότητα.
Ενημερώνομαι πώς να κινούμε με ασφάλεια!
Την Παρασκευή είχαμε την χαρά και την τιμή να επισκεφθούν το σχολείο μας η Αστυνόμος Β’ κυρία Αράπ Μαγδαληνή και η Υπαστυνόμος Α’ κυρία Καζάκου Χρυσούλα από το Α. Σ. Μύκης για να ενημερώσουν τους μαθητές του Ειδικού Νηπιαγωγείου Σμίνθης και του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Εχίνου, πώς να κινούνται με ασφάλεια στο δρόμο και να νιώθουν ασφαλείς!


Στο τέλος της ενημέρωσης τους ετοίμασαν μια έκπληξη! Εμφανίστηκε ξαφνικά ένα περιπολικό, με τον Αρχιφύλακα κύριο Καργιώτη Δημήτριο, και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν. 
Ευχαριστούμε πολύ τους Αστυνομικούς του Α.Σ Μύκης για αυτήν την υπέροχη ενημέρωση και που έκαναν τους μαθητές μας χαρούμενους και ευτυχισμένους! #astynomia
Η Άνοιξη… ήρθε στο νηπιαγωγείο μας!!!
Από τη σημερινή επίσκεψη της οδοντιάτρου του Κ.Υ Εχίνου κυρίας Αθηνάς Μπομποτά και της μαίας μας κυρίας Σοφίας Παπαδοπούλου, στο νηπιαγωγείο μας, υλοποιώντας το πρόγραμμα αγωγής υγείας του Υπουργείου.
Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με χαρά και η συνεργασία υπήρξε άψογη!
Ευχαριστούμε πολύ που ήρθατε!!
- Πρώτα ενημερωθήκαμε από την οδοντίατρο και την μαία!
- Μας έδειξαν πως πρέπει να βουρτσίζουμε τα δόντια μας!

















































