Συνοπτική Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας



Λήψη αρχείου

4η θεματική Εργαστηρίων Δεξιοτήτων- Θέμα: «Κουκλοπαίζουμε»

Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Επιμέρους Θεματικές Ενότητες/Υποενότητες: Δημιουργώ, καινοτομώ, επιχειρώ
«Κουκλοπαίζουμε»

Στόχοι Σχεδίου Δράσης

• Ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων μέσω κατασκευής κούκλας.
• Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων μέσω απλού θεατρικού παιχνιδιού.

Ακολουθία εργαστηρίων
Εργαστήριο 1: Κατασκευή ανοιξιάτικης πεταλούδας σε ξύλινο κουτάλι: Χρησιμοποιώντας ξύλινα κουτάλια, ξυλομπογιές, σύρμα πίπας, πλαστικά μάτια και χαρτόνι, και με την καθοδήγηση της Νηπιαγωγού, κάθε μαθητής φτιάχνει τη δική του πεταλούδα. Έχει προηγηθεί παρουσίαση βίντεο για τις πεταλούδες και ανάγνωση του βιβλίου «Μια πεινασμένη κάμπια» του Ερικ Καρλ.
Εργαστήριο 2: Θεατρικό παιχνίδι με ανοιξιάτικη πεταλούδα: Με την προτροπή της Νηπιαγωγού, τα παιδιά παίζουν αυθόρμητο θεατρικό παιχνίδι με τις πεταλούδες που έφτιαξαν.
Εργαστήριο 3: Θεατρικό παιχνίδι σε πασχαλινό τοπίο για πασχαλινό λαγό: Αισθητηριακό παιχνίδι. Μέσα σε πλαστικό ρηχό κουτί τοποθετείται υλικό που απευθύνεται στο σύνολο των αισθήσεων των μαθητών για την κατασκευή φωλιάς για το λαγό. Παρέχονται αληθινά καρότα για να «ταΐσουν» οι μαθητές το λαγό.
Εργαστήριο 4: Κατασκευή πασχαλινού λαγού σε ξύλινη κουτάλα: Με αφορμή την επερχόμενη γιορτή του Πάσχα, οι μαθητές θα φτιάξουν πασχαλινό λαγό χρησιμοποιώντας: Ξύλινη κουτάλα, τέμπερα, μάτια, κόλλα, χάρτινα μέρη (αυτιά).
Εργαστήριο 5: Θεατρικό παιχνίδι με πασχαλινό λαγό σε ξύλινη κουτάλα: Με την προτροπή της Νηπιαγωγού, τα παιδιά παίζουν αυθόρμητο θεατρικό παιχνίδι με τους λαγούς που έφτιαξαν.
Εργαστήριο 6: Κατασκευή ανοιξιάτικου ήλιου με χάρτινο πιάτο: Με αφορμή την έλευση της άνοιξης, τα παιδιά θα φτιάξουν με τη βοήθεια της Νηπιαγωγού ανοιξιάτικο ήλιο με ουράνιο τόξο χρησιμοποιώντας χάρτινα πιάτα μια χρήσης, ψαλίδια, χρωματιστά χαρτιά γλασέ, κόλλα, μαρκαδόρους. Ακολούθως θα παίξουν αυθόρμητο θεατρικό παιχνίδι με τους ήλιους με την προτροπή της Νηπιαγωγού.
Εργαστήριο 7: Κατασκευή φωλιάς πουλιών: Χρησιμοποιώντας πηλό, φύλλα, χόρτα, κλαδάκια και αληθινά φτερά πουλιών οι μαθητές θα φτιάξουν φωλιές πουλιών και ακολούθως θα πραγματοποιήσουν αυθόρμητο θεατρικό παιχνίδι με την προτροπή της Νηπιαγωγού. Προηγήθηκε παρακολούθηση σχετικών βίντεο με φωλιές.

 

276115650 139987061872927 8347038446150436789 n 278770801 146982947840005 5118051906313196110 n

3η θεματική Εργαστηρίων Δεξιοτήτων- Θέμα: “Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότηταη”

Θεματικός Κύκλος: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Επιμέρους Θεματικές Ενότητες/Υποενότητες: Ανθρώπινα δικαιώματα
“Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα”

Στόχοι Σχεδίου Δράσης

• Να μάθουν οι μαθητές για τον εαυτό τους και τους συμμαθητές/εκπαιδευτικούς τους.
• Να υιοθετήσουν οι μαθητές αξίες σεβασμού και συμπεριφορές αλληλεγγύης και συνεργασίας απέναντι στους συμμαθητές/ εκπαιδευτικούς τους.

Ακολουθία εργαστηρίων
Εργαστήριο 1: Η ιστορία μου (ιστοριογραμμή με φωτογραφίες του μαθητή: μωρό, παιδί, σπίτι, γονείς- και για τους εκπαιδευτικούς).
Εργαστήριο 2: Αγαπημένα αντικείμενα/ αγαπημένες δραστηριότητες μέσω φωτογραφιών και επιλογής από περιοδικά, μέσω προσκόμισης αντικειμένων από το σπίτι.
Εργαστήριο 3: Παιχνίδι με το που είναι ο….. ποιανού είναι το… ποιος λείπει.
Εργαστήριο 4: Αναγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων (βίντεο, εικόνες, αντιστοίχισης, φωτογραφίες) .
Εργαστήριο 5: Σέβομαι τον συμμαθητή μου (το χρόνο παιχνιδιού, τη σειρά του, τα πράγματα του): επιτραπέζιο περιμένω τη σειρά μου).
Εργαστήριο 6: Βοηθάω το συμμαθητή μου/δείχνω αλληλεγγύη (στις ελεύθερες δραστηριότητες ή στο φαγητό, μοιράζομαι υλικό και φαγητό).
Εργαστήριο 7: Παίζω μαζί με τα παιδιά μιας άλλης τάξης

 

276274135 139700558568244 3772668517872545134 n 276306939 139700538568246 7796877339756147180 n 277007780 139700511901582 8410811670984436623 n 277221279 139700478568252 3225146890800731194 n

2η θεματική Εργαστηρίων Δεξιοτήτων- Θέμα: “Η Ζωή Χωρίς Σκουπίδια: μείωση, επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση”

Θεματικός Κύκλος: Φροντίζω το Περιβάλλον
Επιμέρους Θεματική Ενότητα/Υποενότητα: Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
«Η Ζωή Χωρίς Σκουπίδια: μείωση, επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση»

Στόχοι Σχεδίου Δράσης

• Εξοικείωση σε θέματα διαχείρισης απορριμμάτων.
• Επανάχρηση υλικού για κατασκευή παιχνιδιών.
• Αξιοποίηση υλικού για καλλιτεχνικές δημιουργίες.
• Συνεργασία σχολικής μονάδας με γονείς και τοπική κοινωνία

Ακολουθία εργαστηρίων
Εργαστήριο 1: Εξοικείωση με το ανακυκλώσιμο υλικό, ενημέρωση μέσω βίντεο, ταξινόμηση ανακυκλώσιμου υλικού
Εργαστήριο 2, 3, 4: Κατασκευή παιχνιδιών με το ανακυκλώσιμο υλικό.
Εργαστήριο 5, 6: Κατασκευή ζώων από ανακυκλώσιμο υλικό ή επαναχρηση υλικου.
Εργαστήριο 7, 8, 9: Μαθηματικά μέσα από ανακυκλώσιμο/επαναχρησιμοποιούμενο υλικό.

 

268824919 112062611332039 1589741825880719130 n 1 269386500 112062687998698 474435580780281247 n 1 273148984 126157466589220 3841644051243762051 n 1 273160248 126157689922531 540898639117039387 n 1 274491336 133934432478190 432002069030348375 n 1 274495497 131934862678147 58310195904123492 n 1

2η Θεματική Εργαστηρίων Δεξιοτήτων- Θέμα: «Γνωρίζω τον τόπο μου!»

Στα πλαίσια της 2ης θεματικής των εργαστηρίων δεξιοτήτων και του θέματος “Ο τόπος μου!”, συλλέξαμε, επεξεργαστηκαμε και χρησιμοποιήσαμε για τις κατασκευές μας φυσικό υλικό.

Στόχοι Σχεδίου Δράσης:

• Η εξοικείωση με τη το ανθρωπογενές και φυσικό περιβάλλον του τόπου κατοικίας των μαθητών.
• Η δημιουργική αξιοποίηση στοιχείων του φυσικού περιβάλλοντος του τόπου τους.
• Η συνεργασία της σχολικής μονάδας με τους γονείς και την τοπική κοινωνία.

Ακολουθία εργαστηρίων:
Εργαστήριο 1: Συλλογή και παρατήρηση φθινοπωρινών φύλλων και φυσικών υλικών της γειτονιάς. Αξιοποίηση ΤΠΕ (βίντεο, εικόνες, τραγούδια).
Εργαστήριο 2: Τεμαχισμός φύλλων και κολλάζ για δημιουργία μονογράμματος μαθητή.
Εργαστήριο 3: Δημιουργία φθινοπωρινών βάζων με φύλλα.
Εργαστήριο 4: Δημιουργία πίνακα φύσης με πηλό φυσικά υλικά.
Εργαστήριο 5: Παρατήρηση δέντρων γειτονιάς. Κατασκευή δέντρων από ανακυκλώσιμα υλικά.
Εργαστήριο 6:265906694 106267981911502 8323631863895307779 n 266006479 106267875244846 4673801261327237098 n 266384221 106268175244816 8991492008403784484 n 266432252 106268371911463 44771351842036132 n 267701406 106267601911540 2246482111300148056 n Παρατήρηση σπιτιών γειτονιάς. Κατασκευή σπιτιού από ανακυκλώσιμα υλικά.

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Ειδικού Νηπιαγωγείου Λαγκαδά (σχ. έτος 2021-2022)



Λήψη αρχείου

Συνοπτική Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας 20-21



Λήψη αρχείου

Καλωσορίσατε στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Λαγκαδά!

207408109 10158112296155318 2609096893586590804 n

Το Ειδικό Νηπιαγωγείο Λαγκαδά στεγάζεται μαζί με το Ειδικό Δημοτικό σχολείο Λαγκαδά στο πρώην Δημοτικό Σχολείο Λοφίσκου, που κατασκευάστηκε το 1995-96. Το 2016 εκδόθηκε ΦΕΚ για την ίδρυση Ειδικού Νηπιαγωγείου αλλά τέθηκε σε αναστολή. Το Ειδικό Νηπιαγωγείο Λαγκαδά λειτούργησε  για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2020-2021 με δύο μαθητές, έναν Νηπιαγωγό και ένα Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό. Σήμερα στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Λαγκαδά φοιτούν 4 μαθητές που μεταφέρονται με μισθωμένα ταξί ή λεωφορεία από τον Δήμο Λαγκαδά και τους γειτονικούς Δήμους Βόλβης. Στο νηπιαγωγείο υπηρετεί μία νηπιαγωγός, μια σχολική νοσηλεύτρια (μερική διάθεση από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο) και ένα Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό.