Ευχαριστίες
Μια ακόμη σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, γεμάτη εμπειρίες, δημιουργικές στιγμές, δράσεις, συνεργασίες και όμορφες αναμνήσεις. Πίσω από κάθε προσπάθεια, κάθε εκδήλωση, κάθε εκπαιδευτική πρωτοβουλία και κάθε μικρή ή μεγάλη επιτυχία, υπήρξαν άνθρωποι και φορείς που στάθηκαν δίπλα στο σχολείο μας και συνέβαλαν ουσιαστικά στην πραγματοποίησή τους.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες σε όλους όσοι υποστήριξαν το έργο μας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς: στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και την ενεργή συμμετοχή τους· στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την αφοσίωση, τη δημιουργικότητα και την καθημερινή τους προσπάθεια να προσφέρουν στους μαθητές μας νέες ευκαιρίες μάθησης και έκφρασης· στους μαθητές μας, που με τη συμμετοχή, τον ενθουσιασμό και τις ιδέες τους έδωσαν ζωή σε κάθε δράση.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει σε όλους τους εξωτερικούς συνεργάτες, τους φορείς, τους οργανισμούς, τους επαγγελματίες και τους ανθρώπους της τοπικής κοινωνίας που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και έγιναν συνοδοιπόροι στις προσπάθειές μας. Η συμβολή τους ήταν πολύτιμη, καθώς μέσα από τη συνεργασία δημιουργήθηκαν ευκαιρίες για τα παιδιά μας να γνωρίσουν νέες εμπειρίες, να αναπτύξουν δεξιότητες, να καλλιεργήσουν αξίες και να συνδεθούν περισσότερο με τον κόσμο γύρω τους.
Σας ευχαριστούμε θερμά που ήσασταν μέρος αυτής της διαδρομής. Με τη στήριξη και τη συνεργασία όλων συνεχίζουμε να χτίζουμε ένα σχολείο ανοιχτό, δημιουργικό και γεμάτο ευκαιρίες για τα παιδιά μας.
Πιο συγκεκριμένα, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στην Εταιρεία “Ελληνικά Λεωφορεία” και τον κύριο Σουσαφίρη Νίκο για τη δωρεάν μετακίνηση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών καθ’όλη τη διάρκεια της χρονιάς , διευκολύνοντας σημαντικά την πραγματοποίηση των επισκέψεων.
Eυχαριστούμε θερμά την κυρία Αλεξάνδρα Μοίρα που με τις όμορφες ζωγραφιές και τα υπέροχα χρώματά της ομόρφυνε, ζωντάνεψε και εμπλούτισε την αυλή του σχολείου μας!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον κ. Πάκη Χριστοδουλίδη και κ. Νίτσα Δρόσου, όπως και όλο το προσωπικό, για την υπέροχη και δωρεάν φιλοξενία τους, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας στο ξενοδοχείο Gaia Hotel.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον κύριο Σιδέρη Αλέξανδρο, φυσικοθεραπευτή από την Αθήνα, για την ευγενική του πρωτοβουλία να δωρίσει στο Νηπιαγωγείο μας δέκα ολοκαίνουρια βιβλία από τις “Εκδόσεις Μένανδρος”.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κυρία Αθηνά Φωτεινοπούλου για την ευγενική της χειρονομία να δωρίσει στο Νηπιαγωγείο μας ένα ολοκαίνουριο ποδήλατο ισορροπίας για τους μικρούς μας μαθητές.
Εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στο κατάστημα Boom Kos, για τη δωρεάν παραχώρηση ενός υπέροχου φουσκωτού στην καλοκαιρινή μας γιορτή.
Επίσης, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον κ. Παντελιάδη Γιώργο και τον κ. Βουζαντζή Αντρέα για την παρουσία τους στο σχολείο μας και για τις χρήσιμες γνώσεις στις Πρώτες Βοήθειες, που μοιράστηκαν μαζί μας. Ευχαριστούμε θερμά την παιδίατρο Μαίρη Παπαδοπούλου για την ενημέρωση και την πολύτιμη συμβολή της στη σχολική μας κοινότητα, την εκπαιδευτικό Παρασκευή Κεραμιδιώτη για για την επίσκεψη, την πολύτιμη ενημέρωση και τη δημιουργική συνεργασία με το σχολείο μας, τους εργοθεραπευτές Ακριβιάδη Βασίλη και Ντινώρη Ραφαέλα, καθώς και τον υπεύθυνο Ηλία Ζωίδη του Κέντρου Εκπαίδευσης για την επίσκεψη, την πολύτιμη ενημέρωση και τη δημιουργική συνεργασία με το σχολείο μας και την εκπαιδευτικό του Νηπιαγωγείου μας, κυρία Ευθυμία Μεγγίσογλου, για την επιμορφωτική συνάντηση και την πολύτιμη συμβολή της στη σχολική μας κοινότητα.









































































