Για τη ΓΙΟΡΤΗ της ΜΑΝΑΣ φτιάξαμε κατασκευές και δεχτήκαμε “ολοζώντανα” λουλούδια για να τα της προσφέρουν .ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ..λοιπόν σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!!!
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
Σήμερα ασχοληθήκαμε με τη σωματογνωσία ξεκινώντας από το πρόσωπο(μάτια,μύτη στόμα)
Σήμερα φτιάξαμε πασχαλινά κουλουράκια για τα παιδάκια μας.Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως την λογοθεραπεύτρια και την κοινωνινική λειτουργό του σχολείου μας για τη βοήθεια.
Μοσχοβόλησε το σχολείο μας!!!
Πλησιάζει το πάσχα και ..ιδού οι κατασκευές μας!!!
Δράσεις ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ .
Το σχολείο μας επισκέφτηκε το όμορο νηπιαγωγείο .Εκεί παρακολουθήσαμε την αφήγηση του παραμυθιού “Το Τζάρτζαλο”από τη γιαγιά μαθήτριας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.