Καλό καλοκαίρι!!!
Καλοκαιρινή Δημιουργική Συνάντηση στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Κιλκίς 🌞🎨🐠
Με πολλή χαρά, χαμόγελα και καλοκαιρινή διάθεση πραγματοποιήθηκε η δημιουργική μας συνάντηση στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Κιλκίς, όπου παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί μοιράστηκαν όμορφες στιγμές συνεργασίας και δημιουργίας.
Μέσα σε ένα ζεστό και φιλικό κλίμα, μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν σε καλοκαιρινές κατασκευές και εικαστικές δραστηριότητες, εμπνευσμένες από τη θάλασσα, τον ήλιο και τις διακοπές.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία να αποχαιρετήσουμε τη σχολική χρονιά, δημιουργώντας αναμνήσεις γεμάτες αγάπη, δημιουργικότητα και συμμετοχή. Η παρουσία των γονέων έδωσε ιδιαίτερη αξία στην εκδήλωση, ενισχύοντας τη σύνδεση σχολείου και οικογένειας και προσφέροντας στα παιδιά στιγμές χαράς και περηφάνιας.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη δράση. Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι, γεμάτο χαμόγελα, ξεκούραση και όμορφες οικογενειακές στιγμές!
Καλό καλοκαίρι από το Ειδικό Νηπιαγωγείο Κιλκίς! 🌊☀️🍉💙











