Ομορφαίνουμε το σχολείο μας (Δράσεις ενεργού πολίτη)

Στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στη φύτευση λουλουδιών, με στόχο να ομορφύνουν τον σχολικό μας χώρο και να αναπτύξουν στάσεις φροντίδας και σεβασμού προς το περιβάλλον.
Τα παιδιά φύτεψαν λουλούδια με ενθουσιασμό, συνεργάστηκαν και ανέλαβαν τη φροντίδα τους, συμβάλλοντας ενεργά στη βελτίωση του χώρου του σχολείου μας. Μέσα από τη δράση αυτή, βίωσαν τη χαρά της προσφοράς και τη σημασία της συμμετοχής στην κοινότητα του σχολείου.
   IMG 20260605 103526 IMG 20260605 103620 IMG 20260605 103648 IMG 20260605 103550 IMG 20260605 091755 IMG 20260605 103906 IMG 20260605 103841 IMG 20260605 103745IMG 20260605 103727IMG 20260605 112721IMG 20260605 112717