Ομορφαίνουμε το σχολείο μας (Δράσεις ενεργού πολίτη)
Στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στη φύτευση λουλουδιών, με στόχο να ομορφύνουν τον σχολικό μας χώρο και να αναπτύξουν στάσεις φροντίδας και σεβασμού προς το περιβάλλον.
Τα παιδιά φύτεψαν λουλούδια με ενθουσιασμό, συνεργάστηκαν και ανέλαβαν τη φροντίδα τους, συμβάλλοντας ενεργά στη βελτίωση του χώρου του σχολείου μας. Μέσα από τη δράση αυτή, βίωσαν τη χαρά της προσφοράς και τη σημασία της συμμετοχής στην κοινότητα του σχολείου.










