Σε συνέχεια του προγράμματος “Γνωριμία με τη Γη και την Παρέα της “ συνεχίσαμε τις δραστηριότητες του προγράμματος δεξιοτήτων: «Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και
πρωτοβουλία (STEM)» και Τίτλο: «γνωριμία με τη Γη και την παρέα της».
Με την χρήση εποπτικού υλικού κεντρίσαμε το ενδιαφέρον των μαθητών. Εικόνες, τραγούδια, υδρόγειος σφαίρα, δόθηκαν απλόχερα. Συγκεκριμένα πραγματοποιήσαμε δραστηριότητες όπου:
- Μάθανε τους πλανήτες.
-
- Είδαν φωτογραφίες από διαφορετικές λήψεις,
- Ζωγραφήσαν κάθε πλανήτη ξεχωριστά,
- Ταύτιζαν τον ίδιο πλανήτη και έφτιαχναν το ζευγαράκι του
- Έπαιξαν με το όνομα τους με τη βοήθεια velcro όπου το σχημάτιζαν βάζοντας με τη σειρά τα γράμματα ή τη λέξη
- Έβαζαν τους πλανήτες με τη σωστή σειρά
-
- Ακούσαμε τραγούδια και είδαμε στο δια δραστικό πίνακα βίντεο από το διάστημα
-
- “Η γειτονιά του ήλιου” Χάρης Κατσιμίχας
- ” Ένας ήλιος, μια Γη, ένα φεγγάρι” Λάχανα και χάχανα & Γιάννης Κότσιρας
- “sollar system 101 National geographic
-
- ασχοληθήκαμε με φύλλα εργασίας όπου περιλάμβαναν κολλάζ, παζλ, αντιστοιχίσεις, σειροθετήσεις
- φτιάξαμε τρισδιάστατο πύραυνο και τον εαυτό τους αστροναύτη
- κατασκευάσαμε τρισδιάστατο διάστημα χρησιμοποιώντας τελάρο, γκοφρέ, μπάλες αφρολεξ, νύμα, χρώματα, χρυσόσκονη
- Ζωγραφίσαμε αυθόρμητα για το διάστημα, βάζαμε τους πλανήτες στη σωστή θέση με ταύτιση ανά σχήμα και φτιάξαμε κολλάζ με τους πλανήτες και τους αστροναύτες και τους δακτύλιους του διαστήματος ως αξιολόγηση του προγράμματος.