Η καλοκαιρινή μας γιορτή φέτος ήταν αφιερωμένη στη μουσική και στο όμορφο ταξίδι της, μέσα στον χρόνο.
Σήμερα, οι μικροί μας μαθητές, μας ταξιδέψαν μελωδικά σε διαφορετικές εποχές, χαρίζοντάς μας στιγμές γεμάτες κέφι, συγκίνηση και χαμόγελα. Αρχικα όμως παρουσιάσαμε δυο μουσικοκινητικές δραστηριότητες που δουλέψαμε στο σχέδιο δράσης για την μουσική, που υλοποιήσαμε στην διάρκεια της χρονιάς. Σήμερα κάναμε ένα ταξίδι στο χρόνο. Περάσαμε από τις δεκαετίες που όλοι μας μεγαλώσαμε ,χορέψαμε ,αγαπήσαμε. Γιατί η μουσική δεν έχει ηλικία και ενώνει όλες τις γενιές. Οι μικροί μας πρωταγωνιστές, μας έδειξαν ότι η μουσική αλλάζει αλλά η χαρά ,το παιχνίδι και η αγάπη μένουν πάντα ίδια
Με ιδιαίτερη συγκίνηση αποχαιρέτησαμε τα παιδιά μας, που είναι έτοιμα να γράψουν τη δική τους μελωδία στο μέλλον, πηγαίνοντας στο δημοτικό σχολείο.
Χαρούμενοι και υπερήφανοι για την δύναμη της θέλησης και της προσπάθειας, που μας δίδαξαν και σήμερα τα παιδιά μας!!!








































