Φέτος συνεργαστήκαμε με το Εργαστήριο Τεχνών & Διδακτικών Εφαρμογών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Ιωαννιτών, με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων(Κα Τάλλου Κωνσταντίνα),και το Μουσικό Σχολείο Ιωαννίνων για να υλοποιήσουμε ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα για παιδιά νηπιαγωγείου, με τίτλο η ΣΥΜΦΩνηπιαΚΗ μας ορχήστρα.
Σκοπός του προγράμματος ήταν να έρθουν τα παιδιά νηπιαγωγείου σε επαφή με τον κόσμο της μουσικής, με μουσικά αποσπάσματα που θα παίζονταν ζωντανά, με τα μουσικά όργανα και με τους μουσικούς, με τον χώρο και την ατμόσφαιρα, με τη μαγεία της μουσικής.