ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

1024x363 orig

Κυρίαρχος στόχος των μαθηματικών στην προσχολική εκπαίδευση είναι να αρχίσουν τα παιδιά να σκέφτονται με τρόπους που χαρακτηρίζουν τη μαθηματική επιστήμη, συνειδητοποιώντας παράλληλα την κοινωνική τους διάσταση, το λόγο δηλαδή για τον οποίο τα χρησιμοποιούμε στη ζωή μας.

Κατά τη διάρκεια της φοίτησης των παιδιών στο Νηπιαγωγείο μας, τα προνήπια και τα νήπια προοδευτικά γίνονται ικανά μέσω ευχάριστων και παιγνιωδών δραστηριοτήτων :

  • Να ομαδοποιούν, να διατάσσουν, να σειραθετούν και να ταξινομούν
  • Να κάνουν αντιστοιχίσεις
  • Να συγκεντρώνουν, να οργανώνουν και να επεξεργάζονται δεδομένα
  • Να αριθμούν (δηλ. να απαγγέλλουν την ακολουθία των φυσικών αριθμών), να απαριθμούν και να μετρούν
  • Να αντιλαμβάνονται τη θέση αντικειμένων αλλά και του εαυτού τους στο χώρο και να προσανατολίζονται σε αυτόν, να αναγνωρίζουν τα σχήματα και τις σχετικές τους θέσεις στο χώρο και να αντιλαμβάνονται τις ιδιότητές τους
  • Να κάνουν μετρήσεις
  • Να κάνουν εκτιμήσεις
  • Να διατυπώνουν και να ελέγχουν υποθέσεις
  • Να επιλύουν προβλήματα
  • Να χρησιμοποιούν τη σύγχρονη τεχνολογία, για να επιλύουν μαθηματικά προβλήματα

Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν στήθηκε σήμερα ένα αυτοσχέδιο επιδαπέδιο παιχνίδι με ζάρι στο σχολείο μας  που όχι μόνο μας επέτρεψε να εμπεδώσουμε καλύτερα τους αριθμούς που μάθαμε από το Ο-6 το τελευταίο διάστημα αλλά και να διασκεδάσουμε πολύ!

2c655b45 2410 485f b3d1 fde665c574ba022f6166 83a7 4313 8619 70cec6507d9c28055bb7 ec97 422a 9fa2 f6558c82b313 aa93d318 bfa1 4dc2 aa18 55b87b421db3