ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ…

Ξεκινήσαμε και φέτος να ασχολούμαστε με την θεματική ενότητα ”φθινόπωρο”….Φύλλα-χρώματα -σχήματα και πολλά άλλα!!!

Ζωγραφίσαμε, κόψαμε, κολλήσαμε, τραγουδήσαμε , διαβάσαμε βιβλία, είδαμε βιντεάκια  και πολλά άλλα!!! Ένα μικρό δείγμα από τις κατασκευές μας….page

Και ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε με τα υπέροχα φρούτα αυτής της εποχής…Μετά από αρκετές δραστηριότητες καταλήξαμε στην απόφαση να φτιάξουμε διάφορες συνταγές τόσο μόνοι μας όσο και με την βοήθεια  μαμάδων  με τα φρούτα που έφεραν τα ίδια τα νήπια…

Αρχίσαμε με νόστιμα ΦΡΟΥΤΟΣΟΥΒΛΑΚΙΑ!!!page 1

Ακολούθησαν τα υπέροχα ΜΗΛΟΠΙΤΑΚΙΑ!!!page 3
Και φυσικά ευωδιαστά ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΑ!!!page 4

Όλοι περάσαμε υπέροχα και τα ευχαριστηθήκαμε όλα!!!!!