- Αρχικά να σας πούμε ότι υπήρξε μία άψογη συνεργασία με την κυρία Μυρτώ Φοίφα, που είναι υπεύθυνη του κτήματος RE-THINK ,Αγρόκτημα Φυσικής Καλλιέργειας. Παρείχε με τη βοήθεια εθελοντών χειρωνακτική εργασία, χωρίς κόστος για τη σχολική μας μονάδα. Επίσης, σημαντική ήταν και η βοήθεια της120 ΠΕΑ και φυσικά του Συλλόγου γονέων!!Σας παραθέτουμε κάποιες από τις δράσεις που έλαβαν χώρα στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας κατά τη διάρκεια του προγράμματος. * Το Νοέμβριο, ξεκινώντας την επαφή μας με τον κόσμο των φυτών και των σπόρων, μαζί με την κυρία Φοίφα, φυτέψαμε σποράκια σε μπωλάκια με σκοπό να τα μεταφυτέψουμε αργότερα στην αυλή μας. *Το Δεκέμβριο είδαμε τους σπόρους (σιτάρι) να μεγαλώνουν και καταγράψαμε την εξέλιξή τους ,αφού φυσικά φροντίζαμε το πότισμά τουςσε όλη τη διάρκεια του προηγούμενου μήνα. Στη συνέχει οργώσαμε μια άκρη της αυλής και μεταφυτέψαμε το σιτάρι. *Τον Ιανουάριο, η κυρία Φοίφα μαζί με εθελοντές που απασχολούνται στο αγρόκτημά της, φύτεψαν περιμετρικά στο φράκτη λιγούστρα και τροπαίολα, καθώς και αρωματικά φυτά που είχαν φέρει τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους. Ξεκίνησε έτσι να διαμορφώνεται ο κήπος μας!! *Το Φεβρουάριο τοποθετήθηκε κομποστοποιητής στο χώρο της αυλής και μάθαμε πώς να τον χρησιμοποιούμε. *Στα μέσα του ίδιου μήνα φτιάξαμε έναν σπειροειδή κήπο, όπου φυτέψαμε πατάτες και τα παιδιά μπορούσαν να περπατούν ανάμεσα, να παίζουν και ταυτόχρονα να τον φροντίζουν. Την ίδια μέρα φτιάξαμε μία αφίσα το κάθε τμήμα για να μας θυμίζει τί χρειάζονται τα φυτά για να αναπτυχθούν και πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε ώστε να έχουμε έναν όμορφο κήπο.Τις αφίσες αυτές τις κοινοποιήσαμε στους γονείς και στην τοπική κοινότητα. *Τελευταίο στάδιο της διαμόρφωσης του σχολικού μας κήπου ήταν η δημιουργία λαχανόκηπου σε δύο σημεία της αυλής, όπου φυτεύτηκαν μαρούλια ,καρότα, κρεμμύδια, ντομάτες, πιπεριές κλπ.