Kαλή σχολική χρονιά!!!
Η πρώτη μέρα στο Νηπιαγωγείο μπορεί να γίνει πολύ αγχωτική και πιεστική, για όλα τα παιδάκια και τους γονείς τους που έρχονται σε ένα καινούριο περιβάλλον!
Για αυτό λοιπόν, για να μην επιτείνεται το άγχος, καλό θα ήταν:
- Nα φέρεστε ευχάριστα στο παιδάκι σας, συζητώντας μαζί του, για το πόσο όμορφα θα περάσει στο νέο του σχολείο.
- Να το ενθαρρύνετε και να προετοιμάσετε μαζί τα πράγματα που θα χρειαστεί τη νέα σχολική χρονιά.
- Να είστε χαλαροί και ήρεμοι περιγράφοντας τη πρώτη μέρα και την φοίτησή του/της στο νηπιαγωγείο, σαν μια όμορφη εμπειρία όπου θα παίξει, θα μάθει καινούρια πράγματα, θα δημιουργήσει φιλίες και όμορφες αναμνήσεις.
- Δημιουργήστε μια ρουτίνα με τουλάχιστον δέκα ώρες ύπνου, για να ξυπνάει το παιδί σας χωρίς γκρίνια και να είναι ξεκούραστο.
- Μη βιάζεστε το πρωί, ειδικά την πρώτη μέρα. Ξυπνήστε νωρίτερα και ετοιμαστείτε με ηρεμία.
- Φροντίστε να είστε συνεπείς στις ώρες προσέλευσης στο Νηπιαγωγείο.
- Μια γλυκιά αγκαλιά, ένα φιλί και ένα χαμόγελο είναι ότι πιο όμορφο για το πρωινό ξεκίνημα. Το καθησυχάζετε και του λέτε ότι θα επιστρέψετε σε λίγες ώρες. Ακόμη και αν κλάψει δεν επιστρέφετε, να είστε σταθεροί.
- Να είστε σίγουροι ότι η δική σας σταθερότητα και ηρεμία θα το βοηθήσει πολύ στη προσαρμογή του!
Καλή σχολική χρονιά!
Aναβάθμιση και δημιουργία κέντρων μάθησης αύλειου χώρου.
Όλα ξεκίνησαν από την κατασκευή στεγάστρου…πέρυσι το καλοκαίρι, μετά από αίτημα πολλών ετών.
Καλωσόρισε τους μαθητές/τριες και τους γονείς τους την ημέρα του Αγιασμού και έγινε χώρος κοινοποίησης εργασιών και αποτελεσμάτων δράσεων, παγκόσμιων-πανελλήνιων ημερών, επετείων και γιορτών.
Διαμορφώθηκαν παρτέρια για φύτευση φυτών, δέντρων και λαχανικών.
Στον αύλειο χώρο των διαλειμμάτων μας, φύσηξε αεράκι αλλαγών!
Από το πριν…
στο μετά!
Οι μαθητές/τριες μας ζωγράφισαν τι θα ήθελαν να υπάρχει στο χώρο που βγαίνουν διάλειμμα και εξέφρασαν την επιθυμία τους να κάνουν περισσότερες δραστηριότητες και δράσεις εκεί. Όποτε ο καιρός το επέτρεπε χαρήκαμε τον αύλειο χώρο και σιγά σιγά γέμισε με χρώματα και αρώματα! Τα παιδιά έπαιξαν, παρατήρησαν, έμαθαν, δημιούργησαν, φιλοξένησαν, χάρηκαν και βίωσαν μαζί με άλλους τον αναβαθμισμένο και περισσότερο λειτουργικό αύλειο χώρο μας.
Περισσότερα παιχνίδια και αποτελέσματα δράσεων στόλισαν τους τοίχους. Δρώμενα και επισκέπτες έγιναν η αφορμή να δημιουργηθούν όμορφες αναμνήσεις και βιώματα.
Kαλό καλοκαίρι!!! Θα βρεθούμε ξανά τον Σεπτέμβρη!!!
Δέκα μήνες μαζί!
Καθώς μπήκε το καλοκαιράκι, άρχισαν οι προετοιμασίες για τη γιορτή λήξης της φετινής σχολικής χρονιάς. Πολλές αναμνήσεις, πολλές αγκαλιές, πολλά παιχνίδια, πολλά χαμόγελα και γέλια, πολλή συγκίνηση!
Η γιορτή λήξης, φέτος, είχε τίτλο: “Δέκα μήνες μαζί”.
Κάναμε μια αναδρομή στους δέκα δημιουργικούς μήνες που περάσαμε μαζί…
και φτάνοντας στο καλοκαίρι, αναρωτηθήκαμε τι μας το θυμίζει.
Όλοι μαζί φτιάξαμε το σκηνικό της καλοκαιρινής γιορτής, τις προσκλήσεις, μάθαμε τα τραγούδια και τα ποιηματάκια μας …
τα παρουσιάσαμε, μαζί με όλα όσα μάθαμε μικροί και μεγάλοι και ευχηθήκαμε:
ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!
Ο κύκλος του ψωμιού-το τραγούδι του γεωργού-10 αφίσες, 1 για κάθε στροφή του τραγουδιού!
Από την αρχή του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων Αγωγής Υγείας για τον κύκλο του ψωμιού, δημιουργήσαμε 10 αφίσες, μία για κάθε στροφή του τραγουδιού. Οι μαθητές/τριες μας δούλεψαν με φαντασία και δημιουργικότητα, αποτυπώνοντας όσα μάθαιναν κατά τη πορεία του προγράμματος, με διάφορες τεχνοτροπίες!!!
Mετάβαση στο Δημοτικό.
Τα νηπιάκια μας του χρόνου θα πάνε Δημοτικό… Από την αρχή του έτους και μέσα από ποικίλες δράσεις, το περιβάλλον του Δημοτικού έγινε οικείο και αναπτύχθηκαν φιλικές σχέσεις με τους μαθητές/ τριές του, ιδιαίτερα της Α’ Δημοτικού. Την 1η Ιουνίου αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το Δημοτικό, για μια καλύτερη ξενάγηση στους χώρους του από τον κύριο Διευθυντή και παρακολούθηση διδασκαλίας.
Έτσι και έγινε! Η υποδοχή ήταν θερμή, τα παιδιά ένιωσαν όμορφα και οι εντυπώσεις ήταν πολύ καλές.
Πριν φύγουμε τα παιδιά ζωγράφισαν χελώνες Καρέτα Καρέτα και τις άφησαν για να τις βρουν το Σεπτέμβρη – σε αφίσα – στην καινούρια τους τάξη!






































































