Οι μαθητές, χρησιμοποιώντας ειδικά υλικά, έφεραν μια υγρή χρωματιστή ουσία σε επαφή με ένα άλλο διάλυμα. Συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να προβλέψουν το αποτέλεσμα, να περιγράψουν τις αλλαγές που παρατηρούνται και να συζητήσουν γιατί το υγρό «μαγικά» έγινε στερεό.
Μέσα από τη δράση, ενισχύθηκε η επιστημονική περιέργεια και η αγάπη για την εξερεύνηση, ενώ παράλληλα καλλιεργήθηκαν δεξιότητες λεπτής κινητικότητας κατά τον χειρισμό των υλικών (π.χ. στύψιμο μπουκαλιού, άγγιγμα των σχημάτων). Η ενσωμάτωση του πειράματος στο πρόγραμμα “Water drops return” επιδιώκει να συνδέσει τη φαινομενικά “μαγική” αυτή μεταμόρφωση με τις πραγματικές αλλαγές που συμβαίνουν στο νερό της φύσης (π.χ. πάγος, βροχή), καθιστώντας τον κύκλο του νερού πιο απτό και κατανοητό για τους νηπιαγωγούς. Η βιωματική αυτή προσέγγιση είναι ζωτικής σημασίας για την ολοκληρωμένη μάθηση σε αυτή την ηλικία, μετατρέποντας τις αφηρημένες έννοιες σε χειροπιαστές εμπειρίες.









