Το Φφ του Φθινοπώρου

6de575e8 c044 4f19 ba29 4fce8e0f3661 66d688cf 94de 4d2b b54c a800b2be1f90 70b810ec 93f0 4dee b15c 7ecf58858674 57350331 3b4a 4e9f 86cb 97917ca7d0c2 cc08f868 79b2 4c9e acd4 947ccac3e1d418e0b6b9 bc03 484e a2e0 e4aef26de39d6dc82065 9c03 4406 b979 8fae2a6c9b30a8e71f0d efe7 4b8f b04b ca4447b657c5

Σήμερα ήταν μια γεμάτη και δημιουργική ημέρα για τα νήπιά μας, συνδυάζοντας τη γλωσσική ανάπτυξη με την πρακτική εκπαίδευση. Τα νήπια γνώρισαν το γράμμα Φφ με έναν ιδιαίτερα διαδραστικό τρόπο, χρησιμοποιώντας υλικά γυμναστικής – ένα στεφάνι και μία ράβδο – για να κατασκευάσουν το σχήμα του γραφήματος, συνδέοντας έτσι τη φυσική αγωγή με τη γραμματική. Στη συνέχεια, έμαθαν να το γράφουν και να το ζωγραφίζουν, ασκώντας τη λεπτή κινητικότητα και τον συντονισμό τους. Η δραστηριότητα επεκτάθηκε στην αναζήτηση λέξεων που αρχίζουν από Φφ. Φυσικά, η πιο αγαπημένη τους λέξη ήταν το Φθινόπωρο, καθώς είχαν ήδη συζητηθεί τα χαρακτηριστικά της εποχής, όπως τα χρώματα και οι αλλαγές που φέρνει. Οι παιδαγωγικοί στόχοι της δραστηριότητας περιελάμβαναν την αναγνώριση του φωνήματος και του γραφήματος «Φφ», τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου, καθώς και την ανάπτυξη της αδρής και λεπτής κινητικότητας μέσα από το παιχνίδι. Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο της σχολικής μας προετοιμασίας, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η άσκηση ετοιμότητας για σεισμό. Η διαδικασία εκκένωσης του κτιρίου ολοκληρώθηκε ομαλά και σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες, επιβεβαιώνοντας την ετοιμότητα των νηπίων και του προσωπικού μας.

681dfa41 e619 4613 91d4 ec69c6515070 868af409 897b 47fe 9465 0d1dd80e7af5 27660d7f 7e6f 4855 83c5 06f91ae5ee9d fde6e5cd 625d 4c68 98f9 d337beba526c