Στο πλαίσιο του προγράμματος E-Twinning με τίτλο «We learn by Coding», τα νήπια υλοποίησαν την πρώτη τους εργασία, η οποία επικεντρώθηκε στην λογική αλληλουχία. Η δραστηριότητα αυτή εισάγει τα παιδιά στην έννοια του μοτίβου, όπου η σειρά στοιχείων, όπως ένα κόκκινο μπαλόνι που ακολουθείται από ένα μπλε και στη συνέχεια επαναλαμβάνεται η ίδια σειρά, αποτελεί την απλούστερη μορφή αλγορίθμου και συνδέεται άμεσα με τη μαθηματική σκέψη και το coding. Οι παιδαγωγικοί στόχοι της δράσης περιλάμβαναν την αναγνώριση μοτίβων και την ανάπτυξη της προβλεπτικής ικανότητας, καθώς τα παιδιά πρέπει να ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη σειρά βημάτων για να συνεχίσουν σωστά την αλληλουχία. Με αφορμή τα πλαστικοποιημένα φύλλα εργασίας που ωθούν τα παιδιά στη διαδικασία αναγνώρισης μοτίβων (όπως μπαλόνια με δύο διαφορετικά χρώματα, σχήματα διαφορετικού μεγέθους και χρωμάτων, σειρές λουλουδιών, καρδούλες κλπ.), τα νήπια εφάρμοσαν αυτή τη λογική βάζοντας σε σειρά τις εικόνες της Κοκκινοσκουφίτσας και του Λύκου πάνω στο γράμμα D της λέξης Coding.
Τα νήπια χωρίστηκαν σε 2 ομάδες. Η μία αποτελούνταν από τρία άτομα και η άλλη από δύο. Με τη σειρά που ξεκίνησαν να τοποθετούν τα κοχύλια αυτήν την σειρά θα έπρεπε να επαναλάβουν σε κάθε νέα τοποθέτηση κοχυλιών στο γράμμα Ν.








