E-Twinning “We learn by Coding”: Μαθαίνουμε Coding με Μοτίβα & Λογική Αλληλουχία

Στο πλαίσιο του προγράμματος E-Twinning με τίτλο «We learn by Coding», τα νήπια υλοποίησαν την πρώτη τους εργασία, η οποία επικεντρώθηκε στην λογική αλληλουχία. Η δραστηριότητα αυτή εισάγει τα παιδιά στην έννοια του μοτίβου, όπου η σειρά στοιχείων, όπως ένα κόκκινο μπαλόνι που ακολουθείται από ένα μπλε και στη συνέχεια επαναλαμβάνεται η ίδια σειρά, αποτελεί την απλούστερη μορφή αλγορίθμου και συνδέεται άμεσα με τη μαθηματική σκέψη και το coding. Οι παιδαγωγικοί στόχοι της δράσης περιλάμβαναν την αναγνώριση μοτίβων και την ανάπτυξη της προβλεπτικής ικανότητας, καθώς τα παιδιά πρέπει να ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη σειρά βημάτων για να συνεχίσουν σωστά την αλληλουχία. Με αφορμή τα πλαστικοποιημένα φύλλα εργασίας που ωθούν τα παιδιά στη διαδικασία αναγνώρισης μοτίβων (όπως μπαλόνια με δύο διαφορετικά χρώματα, σχήματα διαφορετικού μεγέθους και χρωμάτων, σειρές λουλουδιών, καρδούλες κλπ.), τα νήπια εφάρμοσαν αυτή τη λογική βάζοντας σε σειρά τις εικόνες της Κοκκινοσκουφίτσας και του Λύκου πάνω στο γράμμα D της λέξης Coding.

1 c87d319a 6ca7 4c0f a88e 2dd11de61277 0026c2e8 2d62 4091 9e20 3a89a9f2847a 94bc5e8a bbda 4e1a a6a2 645755277591 bbb9b249 0863 4343 a350 a9cfeea2ac53 e9ee95a3 9d53 4ce8 aee9 a0bbd2a37179c86e57a9 62ce 4b43 8b45 12f097a779d0

 

f0446bae a8ed 4aec bf9b 492017390d08

Τα νήπια χωρίστηκαν σε 2 ομάδες. Η μία αποτελούνταν από τρία άτομα και η άλλη από δύο. Με τη σειρά που ξεκίνησαν να τοποθετούν τα κοχύλια αυτήν την σειρά θα έπρεπε να επαναλάβουν σε κάθε νέα τοποθέτηση κοχυλιών στο γράμμα Ν.

Archeio eikonas WhatsApp 2025 10 08 stis 19.40.31 d89eb793