Τα Πρωτοβρόχια

[]

https://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2013/10/blog-post_2369.html

[]

https://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2013/10/blog-post_2369.html

Οι πρώτες δυνατές βροχές των ημερών μάς έδωσαν την τέλεια αφορμή να καλωσορίσουμε το Φθινόπωρο και τα αγαπημένα πρωτοβρόχια! Τα πρωτοβρόχια είναι οι πρώτες σημαντικές βροχές που πέφτουν μετά το τέλος του καλοκαιριού. Δεν είναι απλώς νερό που πέφτει, αλλά ο τρόπος με τον οποίο η φύση ξαναζωντανεύει, δίνοντας ανάσα στο χώμα και στα φυτά και αλλάζοντας το σκηνικό γύρω μας.

Με αφετηρία αυτό το μαγικό φαινόμενο, η τάξη μας μετατράπηκε σε ένα μικρό εργαστήρι καιρού!

Στόχος μας: Η ανάπτυξη της γλωσσικής και μουσικοκινητικής αγωγής των παιδιών, καθώς και η ενίσχυση της συνεργασίας και του ρυθμού.

Γνωρίσαμε το ποίημα “Η βροχή, τίκι τίκι στάζει”! Το τραγουδήσαμε μελωδικά και, φυσικά, το αναδείξαμε με το σώμα μας. Χρησιμοποιήσαμε τα δάχτυλα, τις παλάμες και τα πόδια μας για να μιμηθούμε τον ήχο της ψιχάλας, της δυνατής βροχής, ακόμα και του κεραυνού, κάνοντας μουσικοκινητικό παιχνίδι και δημιουργώντας την “ορχήστρα της βροχής” μέσα στην τάξη.

Μιλήσαμε για το πώς νιώθουμε όταν βρέχει, τι αλλάζει στον κόσμο και τι χρειαζόμαστε για να προστατευτούμε (ομπρέλες, αδιάβροχα). Στόχος μας: Η γνώση του φυσικού περιβάλλοντος (καιρικά φαινόμενα, εποχές) και η καλλιέργεια της λεπτής κινητικότητας και της δημιουργικότητας.

Συννεφάκια & Σταγόνες: Τα νήπια έδειξαν τη δημιουργικότητά τους γεμίζοντας χάρτινα συννεφάκια με αφράτο βαμβάκι και χρωματίζοντας χαρούμενες σταγόνες με μπλε και γαλάζιες αποχρώσεις.

210fa192 2768 4322 9817 f307b63a1cb0 d0b4a022 1181 4b62 a641 a4ad0cc60ed0

Γαλότσες στο Χώμα: Φανταστήκαμε τις γαλότσες μας να περπατούν στις λακκούβες! Χρωματίσαμε το νερό της βροχής στο χώμα σε ένα ατομικό έργο, συνδέοντας έτσι το φαινόμενο της βροχής με τη γη και την αίσθηση του παιχνιδιού έξω, ενισχύοντας την επαφή με την εποχή.

79f4448e eda2 41f8 8d2d a90bb7e23277 638c468c 5d3c 4e70 ad23 091764959294 5311ff9f 0172 45de 80fa 04ba95a1cf6e bd7c87fd 12db 47df b146 0ebf82eeaaef e71e0146 f156 49fd a1d0 e14f1fda03cd

22f6ce63 5c3c 4ef3 aaac a9c9bb4bca40

Ολοκληρώσαμε τις δραστηριότητες με τη λέξη της ημέρας: “Πρωτοβρόχια”. Στόχος μας: Η εξοικείωση με τη γραπτή γλώσσα και η ανάπτυξη της φωνολογικής επίγνωσης.

Τα παιδιά την έγραψαν με τον δικό τους τρόπο, αναγνωρίζοντας τα γράμματα και τις έννοιες που συνδέονται με αυτήν, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα στη μαθησιακή διαδικασία. Συμπλήρωσαν επίσης τις λέξεις που έλειπαν σε ένα φύλλο εργασίας, το οποίο αναφέρονταν στο ποίημα, Τίκι τίκι.

74c8c4d7 9178 4aa4 ab25 d8ff36185e9e c8ae0755 e9c9 4c19 9e2b 1dd3f363ab77

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *