Σήμερα τα νήπια είχαν την ευκαιρία να παίξουν και να μάθουν μέσα από τα χρώματα. Αρχικά, έφτιαξαν τη δική τους μολυβοθήκη και στη συνέχεια έδωσαν παραδείγματα συνδέοντας κάθε χρώμα με κάτι γνώριμο από την καθημερινότητά τους, όπως «Μπλε σαν τη θάλασσα», «Κόκκινο όπως η φράουλα», «Κίτρινο όπως ο ήλιος».
Μιλήσαμε για τα τρία πρωτεύοντα χρώματα – κόκκινο, κίτρινο και μπλε – και με αυτά βάψαμε τις παλάμες μας αποτυπώνοντάς τες στο χαρτί.
Έπειτα, ενώνοντας τις παλάμες, ανακαλύψαμε πώς δημιουργούνται τα δευτερεύοντα χρώματα: κόκκινο με μπλε μας έδωσε μωβ, μπλε με κίτρινο μας έδωσε πράσινο, και κόκκινο με κίτρινο μας έδωσε πορτοκαλί. Στο τέλος, δώσαμε χρώμα στα χαρτιά μας και ανακαλύψαμε τα χρώματα που αντιστοιχούν στο αρχικό γράμμα του ονόματός μας.
Οι παιδαγωγικοί στόχοι των δραστηριοτήτων ήταν η καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της φαντασίας των νηπίων, η ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας μέσα από τη ζωγραφική και τις αποτυπώσεις, η εξάσκηση της παρατηρητικότητας και της λογικής συσχέτισης (πρωτεύοντα και δευτερεύοντα χρώματα), καθώς και η γνωριμία με την ταυτότητα του εαυτού μέσα από το γράμμα του ονόματος. Παράλληλα, καλλιεργήθηκαν η γλωσσική έκφραση, η ικανότητα σύνδεσης εικόνας και λέξης και η συνεργασία μέσα στην ομάδα.