Φθινοπωρινές πινελιές στην τάξη μας

Τα παιδιά μίλησαν για τα χρώματα του φθινοπώρου (καφέ, πορτοκαλί, κόκκινο, κίτρινο), παρατήρησαν τα φύλλα που πέφτουν και τα αναγνώρισαν μέσα σε σύμβολα της εποχής, όπως το βελανίδι, την κολοκύθα, το μανιτάρι και το φύλλο στο χώμα. Χρησιμοποιώντας ψαλίδι, έκοψαν σε χαρτόνι τα παραπάνω, δημιουργώντας όμορφα στολίδια για την τάξη.

00663f6a fc5e 44d3 9325 40eee6325398 a7a8140d b846 4f36 827d c396227bc7f5 d087b4d4 9267 4043 81a5 cc73b1080ab8 743b30c5 4f2e 4c8b a93b 962d491eb04c a2f15720 168e 4441 ae83 9eb4c47f5be0 01aa5d8c 541f 4a4a ad4d 59fd55519357 a41b1a6e 01d4 4af0 a553 1ac7ba74f6b1 df0a799a 9f1f 4ebe abfe a2539f190f7b

Στη συνέχεια, ζωγράφισαν το χέρι τους στο χαρτί ως κορμό δέντρου και με το δαχτυλάκι τους αποτύπωσαν πολύχρωμα φθινοπωρινά φύλλα που πέφτουν, ενώ έγραψαν τη λέξη Φθινόπωρο.

bcc9c734 236d 4334 bb8b a478f1bb4fb5

Δεν έλειψε το δημιουργικό παιχνίδι, καθώς τα παιδιά αξιοποίησαν το οικοδομικό υλικό και τα ζωάκια για να φτιάξουν δικές τους ιστορίες και κατασκευές.

2c6f3592 99ee 46d5 8f83 7bcccea720cd 7e8bf8f8 148b 4218 969f 8b6037c9355d

Στόχοι δραστηριοτήτων:

  • Εξοικείωση με τα χαρακτηριστικά της εποχής του φθινοπώρου.

  • Ανάπτυξη λεπτής κινητικότητας μέσω του ψαλιδιού και της ζωγραφικής με το δάχτυλο.

  • Ενίσχυση της δημιουργικής έκφρασης και της φαντασίας.

  • Καλλιέργεια αισθητικής και συνεργατικής διάθεσης μέσα από ομαδικές δημιουργίες.

  • Σύνδεση με το φυσικό περιβάλλον και τα χρώματα της φύσης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *