Το beebot οδηγεί τους σούπερ ήρωες σε επικίνδυνες αποστολές!

Με αφορμή τις συζητήσεις γύρω απ τις στολές που θα φορέσουν στις απόκριες, επινοήσαμε και δημιουργήσαμε μαζί με τα παιδιά, ένα απίθανο παιχνίδι.

Αποδείχτηκε μια πολύ παραγωγική, εκτός από διασκεδαστική δραστηριότητα, αφού χρειάστηκε να επιστρατεύσουμε τις ικανότητές μας και τις γνώσεις μας, στη γραφή και στις μετρήσεις, αλλά πάνω απ’ όλα χρειάστηκε να δουλέψει η φαντασία μας!

Ζήτησα απο τα παιδιά να μου πουν ποιόν ήρωα προτιμούν. Ξεχωρίσαμε 3, τον Σπάϊντερμαν τον Χαλκ και τον Θορ. Βρήκαμε τα σχέδιά τους στον υπολογιστή, τα εκτυπώσαμε, τους χρωματίσαμε και τους πλαστικοποιήσαμε για να στέκονται.

Στη συνέχεια ζήτησα να φανταστούν αποστολές στις οποίες θα κληθούν να σώσουν ανθρώπους που κινδυνεύουν. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό:

IMG 20230206 102309
ένας πεζός κινδυνεύει
IMG 20230206 102326
ένα τρένο θα εκτροχιαστεί.
IMG 20230206 102336
ληστεία σε εξέλιξη
IMG 20230206 102354
κίνδυνος πνιγμού.
IMG 20230206 102404
τρομοκρατική επίθεση

και το πιό επίκαιρο απ’ όλα:

 

IMG 20230206 102254 edit 66592176907025
κάποιος περπατάει και χαζεύει στο κινητό.

Η συνέπεια:

IMG 20230206 102345
ορίστε, έπεσε!

Στη συνέχεια κληρώσαμε με το ζάρι τους πόντους που θα έδινε η κάθε αποστολή

IMG 20230206 105644

και του καταγράψαμε

IMG 20230206 105804IMG 20230206 105357

μετά χωριστήκαμε 3 ομάδες, μία για κάθε ήρωα.

Στόχος ήταν να συγκεντρώσει ο ήρωάς μας τους περισσότερους πόντους.

Πώς θα το θυμόμαστε;

κάναμε μιά λίστα

IMG 20230206 104227IMG 20230206 111019

το παιχνίδι ξεκίνησε, το beebot με τη βοήθεια του μπάρμπα οδηγεί τους ήρωες στο επιθυμητό τετραγωνάκι

IMG 20230206 103248

IMG 20230206 104012

χρησιμοποιήσαμε ειδικές κάρτες για να σχεδιάσουμε από πριν τη διαδρομή που θα ακολουθήσουμε δημιουργώντας έτσι έναν αλγόριθμο.

IMG 20230206 110807

καταγράψαμε με αυθαίρετες μονάδες μέτρησης τους πόντους μας έτσι ώστε να μπορέσουμε να τους μετρήσουμε όλους μαζί στο τέλος

IMG 20230206 112802

Ειλικρινά δεν θυμάμαι ποιός ήταν τελικά ο νικητής στους πόντους αλλά ο πραγματικός νικητής ήταν η μάθηση με αβίαστο τρόπο μέσα απ το παιχνίδι!