Δραστηριότητες πρόληψης ατυχημάτων

Πιθανοί παράγοντες ατυχήματος 1

#…ατυχήματα μην έχω

Ως συνέχεια της εισαγωγής των παιδιών στην έννοια του “ατυχήματος” (συζήτηση, προβολή βίντεο, παράγοντες πρόκλησης ατυχημάτων κτλ), τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και με την ενθάρρυνση του εκπαιδευτικού έψαξαν να βρουν επικίνδυνα σημεία στα οποία θα μπορούσαν να προκληθούν ατυχήματα, τόσο εντός της σχολικής αίθουσας όσο και στην αυλή του σχολείου.

Ακολούθως, αφού κάθε ομάδα παρουσίασε την έρευνά της στην ολομέλεια της τάξης, προτάθηκαν λύσεις αντιμετώπισης των επικίνδυνων σημείων.

Το εν λόγω θέμα αποτέλεσε μέρος του εργαστηρίου δεξιοτήτων “μες στο σπίτι ας προσέχω, ατυχήματα μην έχω”, σκοπός του οποίου ήταν τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν την αξία της πρόληψης ατυχημάτων μέσα από: α) την αναγνώριση των επικίνδυνων συμπεριφορών στο σπίτι, των τρόπων προστασίας, καθώς και των κανόνων ασφαλείας (γνώσεις), β) την αυτορρύθμιση της συμπεριφορά τους (δεξιότητες), και γ) την ανάπτυξη υπευθυνότητας (στάσεις).

Πιθανοί παράγοντες ατυχήματος 2