ΜΕΡΙΚΟΙ /ΟΛΟΙ Μάθημα 7ο βήματα για τη ζωή

ΕΝΝΟΙΕΣ

– Όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι.

Κάποια πράγματα ισχύουν για μερικούς και όχι για όλους.

ΣΤΟΧΟΙ

-Να αντιληφθούν τα παιδιά ότι όλα τα πράγματα δεν ισχύουν για όλους τους ανθρώπους.

– Να κατανοήσουν ότι κάτι μπορεί να αρέσει σε ΜΕΡΙΚΟΥΣ αλλά όχι σε ΟΛΟΥΣ του ανθρώπους. 

Βοηθός της ημέρας ο Αλέξανδρος.

162

 

Μας παρουσίασε την οικογένεια του  με ένα κολάζ και μας μίλησε  για αυτή.

Αγαπάει πολύ τον μπαμπά του , βοηθάει και προσέχει την αδερφή του και περνάει ώρες στο σπίτι με τη μαμά παίζοντας πολλά παιχνίδια.

163

164

165

 

167

 

 

Το αγαπημένο του χόμπυ  το τένις . Μας έδειξε τις ρακέτες του και σύγκρινε την παλιά με την καινούργια που είναι πιο μεγάλη γιατί και αυτός μεγάλωσε.

169

 

Τα μετάλλια που πήρε από τα αγαπημένα του αθλήματα

 

170

Το αγαπημένο του παζλ

171

172

 

Και τα βιβλία που αγαπάει πάρα πολύ και διαβάζει πολλά με τη μαμά του.

 

173

175

 

Μας διάβασε το αγαπημένο του βιβλίο

<Ο Φοίβος μαθαίνει να μην είναι ακατάστατος>

177

Η αυλαία  του Αλέξανδρου έτοιμη.

178

179

180

 

Σε χαρτί του μέτρου σχεδιάσαμε τρεις σειρές με αστεράκια.

Μετρήσανε μερικά και όχι όλα από κάθε σειρά.

Από κάθε σειρά χρωματίσανε μερικά και όχι όλα.

181

 

Παρατηρήσαμε και δουλέψαμε την παραπάνω εικόνα.

185

 

Ο βοηθός της ημέρας με τον Ράμπιτς έδινε το λόγο στο παιδί που θα εκτελέσει την εντολή.

183

 

186 187 189 190

 

Δείξε μερικά αγόρια, μερικά κορίτσια, όλα τα αγόρια που κάθονται στη μοκέτα, όλα τα κορίτσια που φοράνε παντελόνι και άλλες εντολές ώστε να αντιληφθούν τις έννοιες ΜΕΡΙΚΟΙ – ΟΛΟΙ.

192 193 194 195

 

Συνεχίσαμε τις έννοιες ΜΕΡΙΚΟΙ – ΟΛΟΙ και με υλικό μέσα από την τάξη.

Παίξαμε ένα παιχνίδι που λέγεται <Γευσιγνώστες>

199 201 202 204 205 206 210

 

Κόψαμε και καθαρίσαμε επτά διαφορετικά φρούτα.

Τα παιδιά κατάλαβαν ότι δεν τρώγονται όλα με τη φλούδα αλλά μερικά θέλουν καθάρισμα.

Μερικά τρώγονται και με και χωρίς φλούδα.

Αφού δοκιμάσαμε από όλα τα φρούτα περιέγραψαν τις γεύσεις.

Ήταν όλα γλυκά, ήταν όλα ζουμερά, μήπως μερικά ήταν ξινά ή πικρά.

 

211

 

 

Φυσικά τα ακτινίδια ήταν που μείνανε γιατί όλα τα παιδιά είπαν ότι είναι ξινά.

212

 

Μιλήσαμε για τις σύνθετες λέξεις όπως η λέξη <Γευσιγνώστης>

Είπαμε ότι σχηματίζεται από δύο άλλες λέξεις. Γεύση και Γνώστης.

Βρήκαμε και γράψαμε και άλλες σύνθετες λέξεις.

215

 

Η μαμά του Αλέξανδρου στην παρέα μας .

Μας μίλησε για τον Αλέξανδρο, πως περνάνε το χρόνο στο σπίτι μαζί και τα ενδιαφέροντα του  και γνωρίσαμε καλύτερα τον Αλέξανδρο.

219

 

Έφερε δωράκια στα παιδιά και τα μοίρασε ο Αλέξανδρος και άκουσε πολλές φιλοφρονήσεις για τον Αλέξανδρο.

221

 

Το δίπλωμα του βοηθού για τον Αλέξανδρο με τις πολύ όμορφες φιλοφρονήσεις από τα παιδιά και η κλήρωση για τον επόμενο βοηθό.

218

 

Συνεχίζουμε. . . …