Αρχεία ανά ημέρα: 23 Ιουνίου 2021
Ολοκλήρωση του Σχολικού Πρωταθλήματος , Πάμε Ανακύκλωση του Δήμου Ιωαννιτών
Την Παρασκευή 18 Ιουνίου το νηπιαγωγείο μας επιβραβεύτηκε για την συμμετοχή του στο Σχολικό Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης 2020-21. Το σχολικό πρωτάθλημα διοργανώνεται από τον Δήμο Ιωαννιτών υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ,στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας followgreen. Στόχος … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία
Σχολιάστε
