Αρχεία ανά ημέρα: 23 Ιουνίου 2021

Ολοκλήρωση του Σχολικού Πρωταθλήματος , Πάμε Ανακύκλωση του Δήμου Ιωαννιτών

      Την Παρασκευή 18 Ιουνίου το νηπιαγωγείο μας επιβραβεύτηκε  για την συμμετοχή του στο Σχολικό Πρωτάθλημα  Ανακύκλωσης 2020-21. Το σχολικό πρωτάθλημα διοργανώνεται   από τον Δήμο Ιωαννιτών υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ,στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας followgreen.  Στόχος … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε