Σας ενημερώνουμε ότι το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα του Δήμου Ιωαννιτών << Πάμε Ανακύκλωση>> για το τρέχον σχολικό έτος. 2020-2021.
Σας ενημερώνουμε ότι το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα του Δήμου Ιωαννιτών << Πάμε Ανακύκλωση>> για το τρέχον σχολικό έτος. 2020-2021.