Καλό Καλοκαίρι-Ευχαριστήριο

«Η ευγνωμοσύνη είναι η μνήμη της καρδιάς.»

— Jean Baptiste Massieu

Καθώς μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, νιώθουμε την ανάγκη να πούμε ένα μεγάλο και ειλικρινές «ευχαριστώ» σε όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μας αυτή τη χρονιά και έγιναν μέρος της καθημερινότητάς μας και της προσπάθειάς μας. Με την παρουσία τους, τον χρόνο τους, την αφιλοκερδή προσφορά τους και την αγάπη τους, βοήθησαν ώστε το νηπιαγωγείο μας να γίνει κάτι περισσότερο από ένας χώρος μάθησης. Να γίνει ένας χώρος δημιουργίας και όμορφων αναμνήσεων για τα παιδιά μας. Κάθε προσφορά, μικρή ή μεγάλη, υλική ή ηθική, υπήρξε μια πράξη αγάπης που άγγιξε την καθημερινότητά μας και άφησε το δικό της πολύτιμο αποτύπωμα.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλους τους γονείς και κηδεμόνες που μας εμπιστεύθηκαν καθημερινά ό,τι πολυτιμότερο έχουν: τα παιδιά τους. Η εμπιστοσύνη, η συνεργασία, η κατανόηση και η στήριξή τους αποτέλεσαν για εμάς πολύτιμο σύμμαχο στο εκπαιδευτικό μας έργο. Μαζί μοιραστήκαμε αγωνίες, χαρές, προβληματισμούς έχοντας πάντα κοινό στόχο την ευημερία και την πρόοδο των παιδιών μας.

Ευχαριστούμε, επίσης, από καρδιάς

τον κύριο Γιώργο Σαββίδη, Πρόεδρο της Κοινότητας Μπάφρας, ο οποίος ήταν πάντα δίπλα μας και συνέβαλε άμεσα στην επίλυση κάθε μικρού ή μεγαλύτερου προβλήματος που παρουσιάστηκε,

την κυρία Μαρίνα Ζώνιου, Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, καθώς και όλα τα μέλη του Συλλόγου για τη συνεχή στήριξη, τη συνεργασία και την έμπρακτη παρουσία τους σε κάθε μας ανάγκη,

τους κυρίους Άρη και Σπύρο Καλατζόγλου και Γιάννη Ταστιμερίδη, που με προσωπική εργασία φρόντισαν και ομόρφυναν το σχολείο μας,

τον κύριο Βασίλειο Ντάβα που φρόντισε για τον ευπρεπισμό του περιβάλλοντος χώρου,

τον κύριο Σάββα Ναυρόζολου που μαζί με τον πρόεδρο της κοινότητας επισκεύασαν τα παγκάκια της αυλής μας,

τους κύριους Σάββα Δεμιρτζόγλου και Ιωάννη Σχίζα για ξυλουργικές εργασίες που πρόσφεραν στο σχολείο

τους κυρίους Χρήστο Μπουκουβάλα και Αιμίλιο Δεμιρτζόγλου για τη δωρεά δύο ηλεκτρονικών υπολογιστών που τοποθετήθηκαν στην αίθουσα διδασκαλίας και στο γραφείο,

την κ. Μπέττυ Βύζα , τη Μυρτώ Λύκα, την Κρομύδα Αλεξάνδρα, την Ανθούλα Ναυρόζογλου, την Μαρινέλα Τιρανίστη Παύλου για τη γραφική ύλη, τα βιβλία και τα παιχνίδια που μας προσέφεραν, τη Μαρία Βασιλείου για τα υλικά καθαριότητας, τη Μαρία Ναυρόζογλου για τα είδη κατασκευών τον μπουφέ αλλά και την προετοιμασία της καλοκαιρινής γιορτής, και τέλος

τα Ηπειρώτικα Αυγά για τα αυγά που προσέφεραν το Πάσχα και το Αρτοποιείο Λαζάρου για τα παγωτά των παιδιών μας στην καλοκαιρινή γιορτή.

Η προσφορά σας μάς υπενθύμισε ότι η εκπαίδευση των παιδιών είναι μια κοινή υπόθεση και ότι η αγάπη και διάθεση για προσφορά, μπορεί να δημιουργήσει μικρά θαύματα. Πίσω από κάθε βαμμένο τοίχο, κάθε βιβλίο, κάθε παιχνίδι, κάθε εργασία και κάθε βοήθεια, κρύβεται ένα μήνυμα αγάπης προς τα παιδιά μας.

Σας ευχόμαστε υγεία, χαρά και κάθε καλό σε εσάς και τις οικογένειές σας.

Καλό καλοκαίρι!

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.